معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران گفت: مردم حتماً مراقب افراد سالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در مورد مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۶۶۰۳۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در گفتگو با مهر اظهار کرد: اکنون که شرایط حساسی بعد از وقوع زلزله برای مردم پیش آمده است و مردم منازل خودشان را ترک کرده‌اند و برای ساعاتی در پارک‌ها و بوستان‌ها حاضر شدند توصیه‌های پیشگیرانه ای را به شهروندان داریم.

وی افزود: حتماً مردم پروتکل‌ های بهداشتی را در خصوص فاصله گذاری اجتماعی حتماً رعایت کنند.

سرهنگ ناصری نژاد بیان کرد: حتماً مراقب افراد سالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در مورد مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: چنانچه با مشکلی در خصوص مفقودی کودکان مواجه شدند بلافاصله با تماس با ۱۱۰ و اعلام مشخصات دقیق کودکان به مأمور ۱۱۰ که به محل حاضر می‌شود سریعاً اطلاع رسانی کنند تا برای پیدایش کودکان اقدام شود.

وی ادامه داد: هنگام خروج از منزل دقت کنند که برای اطفال از چه لباسی استفاده می‌کنند و مشخصات لباس کودکان را به خاطر بسپارند تا اگر خدایی نکرده مشکلی پیش آمد بتوانند اطلاعات دقیقی به پلیس بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها