رئیس کمیته انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی رهبر انقلاب به عنوان یکی از برنامه های امسال روز قدس خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۳۲

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، رمضان شریف در سخنانی در نشست خبری که مناسبت اعلام برنامه های این روز برگزار شد، افزود: پیش بینی می‌شود ما در موضوع روز قدس از سوی دشمن مورد حمله رسانه ای قرار خواهیم گرفت و از حالا مشخص است سناریوی آنها چیست.

وی گفت: اینکه بگوییم راهپیمایی در برخی شهرها برگزار می‌شود و در برخی شهرها برگزار نمی‌شود آسیبش بیشتر است و دشمنان با مقایسه با سال قبل سواستفاده می‌کنند.

رئیس کمیته انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ملاک قضاوت تهران است و اگر قرار باشد تهران نباشد که احتمالا نیست، با گردن افراشته اعلام کنیم که راهپیمایی برگزار نمی‌شود و تمرکز را بر بهره‌گیری از رسانه‌ها و گرفتن چند پیام از شخصیت‌های مقاومت بگیریم.

شریف ادامه داد: مقام معظم رهبری هم تا جایی که اطلاع داریم سخنانی درباره قدس خواهند داشت و اگر بتوان آقای هنیه یا یکی از شخصیت‌ها را هم به‌عنوان مهمان داشته باشیم، کار خوبی است.

رئیس کمیته انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: طرح خودرویی در سپاه هم مطرح شد اما ستاد ملی موتور را در فضای کرونایی امن نمی‌داند و احتمالا این موضوع منتفی است.

جلسه کشوری هماهنگی برگزاری «مراسم روز جهانی قدس» در شرایط کرونا با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های مردم نهاد و همچنین روسای شوراهای تبلیغات اسلامی استان ها در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس در شرایط کرونا

جلسه کشوری هماهنگی برگزاری «مراسم روز جهانی قدس» در شرایط کرونا با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

در این جلسه که به منظور کسب خرد جمعی و تصمیم نهایی در این زمینه درحال برگزاری است ،آقای نصرت الله لطفی درباره پیشنهادها برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز جهانی قدس گفت: پیشنهاد برگزاری راهپیمایی فعال و حضور مردمی در شهرهایی که ستاد ملی مقابله با کرونا آنها را سفید اعلام خواهد کرد پس از نماز جمعه، برگزاری راهپیمایی به صورت خودرویی در مسیرهای سالانه و برگزاری راهپیمایی در مسیرهای هر سال با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در دیگر شهرها از جمله پیشنهادها برای برگزاری هر چه باشکوه تر روز جهانی قدس بوده است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است اما امسال با سال های گذشته متمایز خواهد بود، افزود: برگزاری فعالیت های فرهنگی به صورت گسترده و همچنین نصب اقلام تبلیغاتی در تمام مسیرهای راهپیمایی و فعالیت های فضای مجازی نیز ازجمله بخش های دیگر مراسم روز جهانی قدس امسال خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها