مستندهای جدید شبکه 2 را تماشا کنید

مریم صفی خانی دوبله چند فیلم مستند را برای شبکه 2سیما به پایان رساند.«جزر و مد باستانی» درباره خلیج فارس ، موجوداتی که در آبهای آن زندگی می کنند، چگونگی صید مروارید در آن و مشکلات زیست محیطی است
کد خبر: ۱۲۶۵۴۹
که بر اثر جنگ بین عراق و کویت و نشت نفت در این منطقه پدید آمده «رفتار بد شیرها» درباره زندگی انواع شیرها، چگونگی مبارزاتشان و رفتارشان با فرزندانشان است. «آندلس ، میان رویا و کابوس» درباره منطقه ای در جنوب اسپانیا و سرنوشت یک گاو در آنجا است.
«بازگشت اسب نر وحشی» به زندگی اسبهای وحشی در منطقه آریزونای امریکا می پردازد. «در اعماق قطب جنوب» به قطب ، طبیعت آن و شیوه زندگی جانوران در آنجا می پردازد. «کوسه سفید، بیرون از قفس» به زندگی این نوع کوسه و مردی به نام مارک مارکس می پردازد که درباره آن تحقیق می کند. «مرگ یک گاو میش کوهستانی» ، «لئوپارد، فیل دریایی» ، «سیاه گوش ، شکارچی اسرارآمیز» و «کهن ترین مومیایی های جهان» نیز از جمله مستندهایی هستند که از شبکه 2سیما پخش خواهند شد.
تعدادی از دوبلورهای این فیلمها عبارتند از: منوچهر زنده دل ، نگین کیان فر، جواد پزشکیان ، فریبا رمضان پور، تورج نصر، پرویز ربیعی ، سیامک اطلسی ، مهوش افشاری ، فرانک رفیعی طاری ، شهرزاد ثابتی ، مهرداد ارمغان ، سیمین صارمی ، مریم نوری درخشان ، محمد عبادی ، اکبر منانی ، ناصر احمدی و سعید شیخ زاده.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها