مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد؛

افزایش 14 درصدی ترافیک راه‌ها / انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در شبانه روز گذشته تردد در جاده‌ها 14.3 درصد افزایش داشت، ضمن آن که در آزادراه کرج ـ تهران نیز با افزایش ترافیک مواجه بودیم.
کد خبر: ۱۲۶۴۳۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در باره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده‌های کشور روان است.

وی افزود: طبق مصوبه‌ ستاد ملی مقابله با کرونا تردد در هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه مربوط به آن استان مجاز است.

باران در جاده‌های 4 استان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: در حال حاضر تردد در 5 محور هراز، کندوان، آزادراه قزوین ـ رشت، منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش خاصی در محورهای منتهی به شمال کشور گزارش نشده است، اما در 4 استان خراسان جنوبی، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری بارش باران در برخی جاده‌ها گزارش شده است.

 افزایش 14.3 درصدی تردد در جاده‌ها

محرابی نیا بیان کرد: بر اساس اطلاعات حاصل از 2 هزار و 309 دستگاه تردد شمار جاده‌ای، هم چنین بیش از 700 دستگاه دوربین نظارت تصویری در شبانه روز گذشته تردد نسبت به روز قبل 14.3 درصد افزایش دارد. در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

افزایش تردد در آزادراه کرج ـ تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تردد در آزادراه کرج ـ تهران افزایش یافت و به 116 هزار و 280 تردد رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت آزادراه‌های کرج ـ تهران، کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج پرترددترین جاده کشور بود.

انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

محرابی نیا با اشاره به انسداد 14 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب بیان کرد: در حال حاضر محورهایی نظیر بجنورد ـ آشخانه، قزوین ـ همدان، رودبار ـ قلعه گنج، رودبار ـ کهنوج، جاده خرم آباد ـ پلدختر، محور سروآباد ـ پاوه، جاده پونل ـ خلخال و منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اضافه کرد: آزادراه تهران ـ شمال در منطقه یک تا 15 خرداد 99 از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای تکمیل عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری، هم چنین سیستم‌های هوشمند تاسیسات تونل‌ها مسدود است و محورهای جایگزین کندوان، فیروزکوه و هراز خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها