فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران مطرح کرد؛

افزایش ۳۰ درصدی میزان مراجعه به بیمارستان ها / عملیاتی نشدن بسته‌های حمایتی

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی، بسته‌های حمایتی عملیاتی نشده است، افزود: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها حدود ۳۰ افزایش پیدا کرده است و شاهد استمرار افزایش مراجعه افراد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل تردد‌ها در سطح شهر تهران هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد افزایش غیر متعارف حضور مردم در سطح شهر تهران بودیم که نتیجه آن بستری شدن ۴۴۸ بیمار در بخش عادی و ۹۹ فرد مبتلا در بخش مراقبت‌های ویژه جدید در تهران بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها حدود ۳۰ افزایش پیدا کرده است و شاهد استمرار افزایش مراجعه افراد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به دلیل تردد‌ها در سطح شهر تهران هستیم.

زالی گفت: یکی از گلایه‌های مردم موضوع مشکلات اقتصادی است، زیرا بنابر اعلام آن‌ها هنوز اقساط مردم فعال در قسمت‌های مختلف از آن‌ها کم می‌شود و تضامین لازم در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه آمار فزاینده باعث ایجاد پیچیدگی‌هایی در شهر تهران می‌شود، تاکید کرد: بسته‌های حمایتی مورد نیاز در بخش‌های مختلف هنوز عملیاتی و محقق نشده است و این مسئله باعث ایجاد تناقض در خصوص اجرای طرح «در منزل ماندن» شهروندان می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم برگشت خوردن چک و دیگر مسائل اقتصادی است که این موضوع در ستاد ملی مطرح شده، اما با عملیاتی شدن آن فاصله داریم.

زالی بیان کرد: باید به تصمیمات قاطع و مداخلات جدی جامه عمل پوشانده شود تا برخی مسائل اقتصادی و دیگر مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعته اخیر میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است و حداقل با افزایش نسبی روبه رو هستیم.

فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با انجام تصمیمات قاطع و جدی و رعایت مسایل می‌توان زمان بقای ویروس را کاهش داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها