نکات مهم برای ویدیو تبلیغاتی

کد خبر: ۱۲۶۰۴۶۴

امروز با توجه بر رشد و سرعت اینترنت ویدیو مارکتینگ با سرعت بسیار بالای در حال درنوردیدن جهان است، در این مقاله قصد داریم نکات مهمی درباره استفاده از موشن گرافی را با شما مطرح کنیم ،

داشتن ترافیک وب مهم ترین موضوعی است که به آن بسیار دقت می شود با رعایت کردن نکاتی در ویدیوهای تبلیغاتی می توانید کاری کنید کاربرها و مخاطبین روی ویدیوهایتان بیشتر کلیک کنند.

انواع ویدیو :

با توجه به جذابیت بالای تبلیغات ، شما برای ساخت ویدیو می توانید از موشن گرافی یا ویدیو رئال استفاده کنید ، این دو مدل ویدیو هر کدام دارای مزیت و معایبی هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد ، تعرفه موشن گرافی خوب و کیفیت بالا و سریع تر ساخته می شود و حتی در آینده قابل تغییر است ، اما ویدیو رئال بسیار پرهزینه و زمان بیشتری باید صرف تولید آن کرد و به سختی قابل تغییر است ولی حس اطمینان بیشتری به مخاطب القا می کند ، ناگفته نماند شما می توانید با ساخت بیشتر ویدیو موشن گرافیک ، حس اعتماد و برند شدن خود را راحت تر به مخاطب القا کنید.

نکات مهم برای ویدیو تبلیغاتی

پیش نمایش برای ویدیو :

اگر ویدیو شما قرار است در شبکه های پرطرفدار پخش ویدیو به نمایش گذاشته بشود باید در پیش نمایش ویدیو تبلیغاتی خود بسیار حساسیت و دقت به خرج دهید ، پیش نمایش باید به گونه ای باشد که مخاطب را جذب خودش کند ، با انتخاب پیش نمایش تصویر خود و متن جذاب و مناسب می توانید شانس کلیک کردن روی ویدیو را بیشتر کنید و خود را به موفقیت نزدیکتر کنید.

پیش نمایش در شبکه های پخش ویدیو مانند جلد کتاب است ، شما برای اینکه تصمیم بگیرید کتابی را بخوانید اول به جلد آن توجه می کنید ، دقیقا همین موضوع در انتخاب پیش نمایش ویدیو صدق می شود.

عنوان مناسب برای ویدیو :

شما برای اینکه محتوایات چند دقیقه خود را قبل از اینکه مخاطب کلیک کند و تماشا کند عنوان آن را می خواند ، پس عنوان و توضیحات کوتاه مناسب که ویدیو را کامل توضیح دهد بسیار تاثیر گذار است و دقیقا باعث کلیک کردن بر روی ویدیو شما خواهد شد.

در عنوان استفاده شده ، باید از کلمه کلیدی مناسبی استفاده کنید که به اصطلاح مخاطب را قلقلک دهد و مخاطب را احساساتی کند که ویدیو شما را پلی کند ، در بخش توضیحات حتما به مخاطب قول بدهید با دیدن این ویدیو چه اتفاقی می افتد چه مشکلی از بیننده حل می شود و مخاطب عنوان را بخواند و با مشکلش مرتبط باشد حتما آن را کلیک می کند ، دقت داشته باشید تمام مطالب ویدیو خود را در توضیحات کامل قید نکنید مثل آن می مانند که شما پولتان را خرج کردید و از موفقیت در تماشای ویدیو خود کاسته اید .

برچسب مناسب برای ویدیو تبلیغاتی :

برچسب ها و تگ ها راهی برای اضافه کردن قطعات متن به ویدیو شما است ، متن های کوتاه و کامل نشان می دهد ویدیو شما با چه موضوعی است ، دقت فرمائید در زمان آپلود ویدیو با تمرکز کامل از کلمات کلیدی و مرتبط برای ویدیو خود استفاده کنید ، و این کار باعث می شود گوگل ، یوتیوب ، آپارات بفهمد موضوع ویدیو شما چیست و باعث بهتر دیده شدن در موتورهای جستجو است .

انواع تگ ها و برچسب ها :

برچسب ترکیبی : چند کلمه که یک تبدیل به یک تگ می شود مانند : دوربین مداربسته عبارتی کلیدی و طولانی برای سئو

برچسب عمومی :یک توصیف کننده سطح بالاتر نسبت به موضوع ویدیو شما مثلا شما لباس فروشی دارید با برچسب تولیدی پوشاک

برچسب با غلط املایی : روشی زیرکانه و هوشمندانه برای غلط املایی برای افرادی که امکان دارد به اشتباه موضوعی را جستجو کنند مثل : باطری یا باتری

برچسب دوزبانه : امکان دارد یک موضوعی جستجو شود که اول آن فارسی باشد انتهایش انگلیسی مثل : آموزش آپلود در cpanel

نکته مهم چنانچه مخاطبین شما امکان دارد از زبان های کشورهای دیگری باشد حتما از تگ ها با زبان های دیگری هم استفاده کنید برای بهرمندی بهتر و به دست آوردن کلمات کلیدی می توانید از google translate استفاده کنید.

از یوتیوب و آپارات استفاده کنید :

گوگل معمولا در نتایج جستجوی خود، نتایج ویدیویی از یوتیوب و آپارات که در ایران رتبه اول را دارد را در لینک های اول نمایش می دهد. هر کسی علاقمند است سئو بهتری برای سایت و لینک های خود داشته باشد حتما از این دو شبکه اجتماعی پخش ویدیو استفاده کند. وقتی شما ویدیوی خود را روی یوتیوب و آپارات آپلود می کنید، یک فرصت خوب برای بازاریابی خود ایجاد کرده اید.

جمع بندی :

امیدواریم این مقاله که درباره نکات مهم ویدیو تبلیغاتی برای شما مفیده بوده باشد ، برای اعتماد سازی و برندینگ شدن حتما از ویدیو مارکتینگ استفاده کنید امروزه آژانس های دیجیتال مارکتینگ معتبری در کشور وجود دارد که با بهترین قیمت و کیفیت برای شما انواع موشن گرافی های جذاب تبلیغاتی را تولید می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها