افزایش تخلفات رانندگی و ترافیک بیش از حد شهرهای شلوغ سبب شده که بیشتر رانندگان با قبوضی از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی روبه‌رو شوند.
کد خبر: ۱۲۴۶۵۱۹
پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط، رانندگان بخوانند!

پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط یکی از روش‌هایی است که می‌تواند سنگینی جریمه‌های پرداختی را کم کند. در این مطلب با کمک اطلاعات کارآمد مجله گردشگری نابرو، با نحوه استعلام خلافی خودرو و همچین شیوه پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط آشنا می‌شویم. در انتها نیز برای کسانی که شیفته دریافت گواهینامه بین المللی هستند، توضیح مختصری در مورد چگونگی انجام آن خواهیم داد. برای بررسی توضیحات کامل موارد مطرح شده، می‌توانید از راهنمایی سایت گردشگری نابرو استفاده کنید.

چگونگی پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط

پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط بسیار ساده است و به گفته مجله گردشگری نابرو در ابتدا باید به سایت پلیس راهور مراجعه کنید و به قسمت پرداخت جرائم رانندگی بروید.

در مرحله دوم از روش پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط باید کد 8 رقمی بارکد پشت کارت اتومبیل خود را در صفحه سایت پلیس راهور وارد کنید و در نهایت بعد از وارد کردن کد امنیتی نشان داده شده، روی کلمه جستجو کلیک کنید.

در این مرحله از پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط، جزئیات، مبلغ و تعداد تخلفات شما نمایش داده می‌شود. اکنون می‌توانید هر جریمه‌ای را که می‌خواهید برای پرداخت انتخاب و سپس قبض خود را چک کنید. در مرحله آخر روش پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط به صفحه تراکنش بانکی هدایت می‌شوید. فراموش نکنید که معمولا بعد از 72 ساعت پرداخت جریمه‌های رانندگی در سایت پلیس راهور به‌روزرسانی می‌شود. برای بررسی جزئیات روش پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط می‌توانید از راهنمایی سایت گردشگری نابرو کمک بگیرید.

روش‌های استعلام خلافی خودرو

پیش از پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط بدون شک نیاز به استعلام خلافی خودرو خواهید داشت. استعلام خلافی خودرو روش‌های گوناگونی دارد. شما می‌توانید از طریق پیامک، پلاک خودرو، از طریق سایت پلیس راهور، از طریق تماس تلفنی، کدهای دستوری USSD و مراجعه به مراکز پلیس+10 موفق به استعلام خلافی خودرو شوید. برای بررسی مفصل هر کدام از روش‌های استعلام خلافی خودرو، پیشنهاد می‌کنیم سراغ سایت گردشگری نابرو بروید و توضیحات کامل این روش‌ها را بخوانید تا پیش از پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط، از میزان دقیق جریمه خود آگاه باشید.

دریافت گواهینامه بین المللی رانندگی

شاید تا به‌حال به این فکر افتاده باشید که گواهینامه بین المللی دریافت کنید و از مزایای رانندگی در خارج از مرزها هم بهره ببرید.

در ایران گواهینامه بین المللی را سازمان جهانی اتومبیلرانی صادر می‌کند. سپس این گواهینامه به زبان‌های دیگر همچون انگلیسی، فرانسوی، روسی، چینی، عربی، آلمانی و اسپانیایی ترجمه می‌شود. به گفته سایت گردشگری نابرو گواهینامه بین المللی رانندگی 1 تا 3 سال اعتبار دارد و قابل تمدید نیست. پس از پایان اعتبار باید مجدد درخواست بدهید.

بدون شک قبل از دریافت گواهینامه بین المللی باید گوهینامه رانندگی ملی داشته باشید. از دیگر مدارک لازم برای دریافت گواهینامه بین المللی می‌توان به عکس پرسنلی 3در4، اصل یا کپی صفحه اول گذرنامه، تکمیل فرم درخواست به زبان فارسی و انگلیسی و اسکن نمونه امضا اشاره کرد. برای آشنایی با روش‌های تحویل مدارک گواهینامه بین المللی رانندگی و بررسی جزئیات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم به سایت گردشگری نابرو بروید و عبارت گواهینامه بین المللی را در این مجله جستجو کنید.

مجله گردشگری نابرو در کنار معرفی جاذبه‌های داخلی هر شهر و روستا به شما از قوانین پرداخت خلافی خودرو بصورت اقساط، استعلام خلافی و چگونگی دریافت گواهینامه بین المللی می‌گوید. زیرا یکی از اصلی‌ترین راه‌های گردشگری، رانندگی است و این موضوع برای نابرو قابل توجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها