کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده پرداخت.
کد خبر: ۱۲۴۶۱۸۳
بارش باران و برف در تهران از امروز

به گزارش جام جم آنلاین، کبری رفیعی در گفتگو با میزان با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز در استان‌های واقع در نوار غربی کشور، زاگرس مرکزی، البرز غربی و مرکزی بارش‌ها به شکل برف و باران و وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه شدت بارش‌ها امروز در چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان خواهد بود، افزود: فردا در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق در استان‌هایی خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان شمالی، کرمان، یزد و سمنان بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

رفیعی ادامه داد: از روز دوشنبه تا پایان هفته آسمان در بسیاری از مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود ضمن اینکه امروز با شمالی شدن جریانات بر روی سواحل دریای خزر در استان‌های مازندران و گیلان بارش باران و کاهش موقتی دما پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل شاهد افزایش دما و وزش باد شدید خواهیم بود، افزود: امروز شنبه دریای خزر مواج پیش بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق خواهد بود، تصریح کرد: بعد از ظهر وزش باد و شروع بارش باران و برف را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حداقل دما برای تهران ۲ درجه زیر صفر پیش بینی شده است، گفت: شاخص کیفیت هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: بیرجند و زاهدان با دمای منفی ۳ درجه سردترین و بندرعباس با دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها