رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با جام جم آنلاین :

مردم در زمان تنش های بازار از خرید خودداری کنند

رییس اتحادیه طلا و جواهر خصوص نوسانات شدید بازار طلا و سکه در روز های اخیر گفت :با توجه به اتفاقات و تنش های چند روز اخیر و در ادامه آن سخنرانی ترامپ،بازار ریزش بالایی داشت.مثقال طلا از نرخ حدود 2 میلیون و 200 هزار به 2 میلیون 50 هزار تومان رسید؛اما در کل اگر بازار را بررسی کنیم باز هم شاهد شیب رو به بالا خواهیم بود.
کد خبر: ۱۲۴۴۶۸۲
مردم در زمان تنش های بازار از خرید خودداری کنند

ابراهیم محمد ولی در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار کرد:با توجه به اینکه اکثر بورس های جهانی تا صبح دوشنبه تعطیل است قیمت ها طی این مدت منطقی نیست.باید صبر کرد تا صبح دوشنبه واکنش بازار های جهانی در مقابل این اخبار را ببینیم. ضمنا صرفنظر از اخبار سیاسی نظامی ،ما پایان سال میلادی و تسویه حساب ها داشتیم وهمینطور سال نو چینی و پایان سال شمسی را نیز در پیش داریم. در این زمان تسویه حساب ها انجام شده و معمولا تغییراتی نیز در نرخ تقاضا در بازار سکه و طلا خواهیم داشت ؛به این دلیل طبیعی است که نوساناتی را شاهد باشیم.

محمد ولی افزود: در کنار این موارد در بازار انس جهانی طلا نیز به عدد بالایی رسیدیم . در چند روز گذشته به نرخ جهانی انس طلا به 1610 دلار رسید اما تا لحظه این مصاحبه رقم به حدود 1562 دلارکاهش پیدا کرده است وهمچنان نیز در حال تغییر است.پس با توجه به این نوسانات باید تا روز دوشنبه برای مشاهده قیمت های منطقی بازار جهانی و واکنش آنها به اتفاقات اخیر صبر کنیم .

وی در ادامه در توصیه به خریداران و مشتریان بازار طلا و سکه گفت : در مورد با خرید هایی که در بازار صورتی میگیرد، همواره اعتقاد من بر این بوده و تاکید کرده ام که در این نوع نوسانات و شرایط مبهم و متشنج ، خریداران و مردم شریف که در بازار های مختلف و بخصوص طلا و سکه به دنبال خرید هستند دست نگه دارند و از خرید با نرخ های غیر منطقی خودداری کنند؛زیرا ریسک در این شرایط بسیار بالاست.ضمنا شایان توجه است که اگر تصمیم به خرید داشتند حتما از واحد هایی که دارای مجوز قانونی از مراجع ذیربط هستند خرید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها