فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون بهای حاج قاسم «ازاله» آمریکا از کل منطقه است، گفت: باید شر آنها را از منطقه کم کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۴۲۴۰
ترامپ تابوت‌های زیادی برای سربازانش سفارش دهد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در گفتگویی، اظهار داشت: ما اگر کل پایگاه‌های آمریکایی را بزنیم و حتی اگر ترامپ و وزیر دفاعش را هم بکشیم، اینها هیچکدام خون بهای حاج قاسم نیست.

وی افزود: خون بهای حاج قاسم ازاله آمریکا از کل منطقه است و باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم و منطقه را از شر نحس آنها خلاص کنیم؛ این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

سردار حاجی زاده با تاکید بر اینکه همانطور که حججی ها یکی نبودند، سلیمانی‌ها هم یکی نیستند، گفت: ترامپ یک سربازی فراری جنگ ویتنام است، او نمی‌تواند ملت ایران که 300 هزار شهید داده را تهدید کند. او باید تعداد زیادی تابوت برای سربازانش سفارش بدهد و سپس ما را تهدید کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نظامیان آمریکا این را می فهمند که نباید ما را تهدید کنند، اظهار داشت: آنها شروع کننده می توانند باشند و این طبیعی است، اما پایان دهنده این جنگ ما هستیم و ضرر کننده آمریکایی ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها