تعطیلات نوروز خیلی دور نیست و هوای بسیار خوب بهاری در اکثر کشورها این روزها را به بهترین زمان برای مسافرت تبدیل می کند.
کد خبر: ۱۲۴۴۰۷۴
بهترین تورهای خارجی نوروز با مانیا پرواز رویایی

دو شهر زیبای استانبول و آنتالیا و سه کشور بی نظیر مالزی، روسیه و تایلند با طبیعت زیبا، آثار تاریخی و امکانات تفریحی و رفاهی خود در سالهای اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته و بسیاری از مسافران ایرانی هر ساله آنها را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می کنند. آژانس مانیا پرواز رویایی با برنامه ریزی تورهای تک مقصدی و ترکیبی می تواند میزبانی خوب برای تعطیلات نوروزی شما باشد.

استانبول، سفر به پایتخت رویایی ترکیه

یکی از بهترین انتخابها برای سفری چند روزه شهر زیبا و رویایی استانبول است. مقصدی جذاب که با طبیعت بی نظیر، تاریخچه ای غنی و بازارهای مدرن و سنتی اش توانسته جای خود را در میان شهرهای توریستی دنیا به خوبی باز کند.

محبوب ترین بخش توریستی استانبول مرکز تاریخی این شهر است که با وجود موزه باشکوه ایاصوفیه، مسجد کبود با معماری بی نظیر و شگفت انگیزش و بازارهای سنتی و محلی چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

همسایگی با تنگه بسفر هم به استانبول زیبایی خیره کننده ای بخشیده است و شما می توانید در آبهای زیبا و شگفت انگیز آن سوار بر قایقهای مختلف شده و شهر را از زاویه ای شگفت انگیز ببینید. به ویژه در شبها که نورپردازی شهر و گذشتن از برابر جاذبه های استانبول این سفر رویایی را لذت بخش تر هم خواهد کرد.

آزانس مانیا پرواز رویایی تورهای متفاوتی را برای این مقصد زیبا و شگفت انگیز در کشور زیبای ترکیه برنامه ریزی کرده است

دیدن این مکانهای زیبا به علاوه دیدن بازار بزرگ استابول، کاخ موزه توپکاپی، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، کاخ دلما باغچه، آکواریوم تورکوآز و البته خوردن غذاهای خوش طعم و خوش عطر کشور ترکیه مانند انواع کبابها، لاهماجون، بورک ترکی، کوفته، مانتی و .... را در تعطیلات پیش رو از دست ندهید و تور نوروزی استانبول و شگفت انگیز را در شهر ترکیه سپری کنید.

آنتالیا، چشم اندازی شگفت انگیز به دریای مدیترانه

آنتالیا از دیگر شهرهای کشور ترکیه است که بیشتر به خاطر سواحل و چشم اندازهای طبیعی بی نظیرش در میان گردشگران شناخته می شود. اگر می خواهید تعطیلاتی بی نظیر در کنار دریای مدیترانه و کوه های زیبای توروس داشته باشید، آنتالیا بهترین انتخاب برای شماست.

دیدن آبشارهای رویایی دودن، قدم زدن در شهر زیبا و قدیمی کالیچی، دیدن یکی از بزرگترین آکواریومهای جهان، تماشای طبیعت بکر و آبهای فیروزه ای در سواحل بی نظیر شهر، قدم زدن در تاریخ با حضور در ویرانه های باستانی آسپندوس و ترمسوس، گذراندن یکی روز بی نظیر در پارک آبی آکوالند و دیدن مناطق ساحلی حیرت انگیز اطراف این شهر مانند کمر، سیده، بلک و ... همه و همه می توانند تعطیلاتی بی نظیر را برای شما ایجاد کنند.

علاوه بر اینها آنتالیا شهری است که به دلیل استقبال حجم گسترده گردشگران از امکانات تفریحی و رفاهی بی نظیری هم برخوردار است.

انواع تور نوروزی آنتالیا در آژانس مانیا پرواز رویایی برنامه ریزی شده و خوشحال هستیم که می توانیم نوروزی شگفت انگیز را در کنار شما در سواحل زیبای آنتالیا سپری کنیم.

مالزی، سفری رویایی در طبیعتی بی نظیر

طبیعت مالزی جذابیت های بسیاری برای ارائه به گردشگران دارد. این کشور زیبا با طبیعت بکر، سواحل شگفت انگیز و جاذبه های تاریخی و البته مدرن بسیار زیادی که دارد توجه بسیاری از گردشگران را در دنیا به خود جلب کرده است.

تور نوروزی مالزی که توسط مانیا پرواز رویایی برای شما برنامه ریزی شده می تواند سفری آسوده و بی نظیر را به شهرهای زیبای این کشور مانند پایتخت شگفت انگیز آن شهر زیبای کوالامپور و شهرهای پوکت، پنانگ، لنکاوی و البته کشور کوچک و بی نظیر سنگاپور برای شما فراهم کند.

دیدن برجهای دوقلوی پتروناس، پارک حیرت انگیز تامان نگارا، تپه های توریستی گنتینگ، مجمع الجزایر بسیار زیبای لنکاوی، مزارع زیبای چای در ارتفاعات کامرون، جزیره بی نظیر تیومان، بهشت غواصی سیپادان، شهر تاریخی ملاکا و البته کوالالامپور رویایی با ساختمانهای مدرن و اماکن تاریخی اش را در عید نوروز فراموش نکنید.

علاوه بر همه اینها حضور در بازارهای محلی و سنتی این کشور و جنب و جوش بی نظیر آنها و البته خوردن غذاهای محلی کشور مالزی مانند ساتای، باکوته، ناسی داگانگ و ... هم می تواند سفر شما را به این کشور کامل کرده و تعطیلاتی فراموش نشدنی را برایتان ایجاد کند.

روسیه، زمانی برای پیاده روی در تاریخ

روسیه جایی است که می توانید علاوه بر دیدن طبیعت زیبا و حضور در اماکن مختلف تفریحی زیباترین و حیرت انگیزترین اماکن تاریخی را هم ببینید. شهر رویایی مسکو و سنت پترزبورگ زیبا با رود زیبای نوا می توانند لحظاتی بسیار خوب را برای شما در کنار خانواده ایجاد کنند.

میدان سرخ، کاخ زیبای کرملین، آسمان نمای مسکو، خیابان پرجنب و جوش آرابات، کلیسای جامع سنت باسیل، موزه بی نظیر هرمیتاژ، تئاتر مارینسکی، دهکده حیرت انگیز تزارها و رودخانه زیبای نوا می توانند میزبانی بسیار خوب برای تور نوروزی روسیه می باشد.

آژانس مانیا پرواز رویایی سعی کرده با برنامه ریزی هایی که انجام داده تجربه سفر به روسیه زیبا را برای شما رویایی تر و لذت بخش تر کند تا سفری آرام و لحظاتی بی نظیر را در این کشور تجربه کنید.

تایلند، کشوری با جزایر رویایی

تایلند کشوری است که به ویژه به دلیل زیبای های طبیعی، شهرهای ساحلی، آبهای فیروزه ای زیبا و سواحل بی نظیرش شناخته شده است.

تور نوروزی تایلند مانیا پرواز رویایی می توانند روزهایی بسیار خوب را در پاتایا، پوکت و البته بانکوک زیبا برای شما فراهم کنند

دیدن ساحل زیبای رایلی با شن و ماسه های سفید و آبهای زیبا، جزیره بی نظیر فی فی با مناظر نفس گیر، مناطق جنگلی شمال تایلند، خلیج شگفت انگیز فانگ نا، دریاچه نقره ای با طبیعت بی نظیر، باغ زیبای نونگ نوچ، جزایر سیمیلان و بانکوک زیبا و شگفت انگیز با کاخ بزرگ، رودخانه چائوفرایا و البته بازارهای سنتی و مدرن و غذاهای خیابانی اش را در نوروز 99 فراموش نکنید.

با تورهای نوروزی مانیا پرواز رویایی همه کارها انجام شده و می توانید اوقاتی بی نظیر را در زیباترین شهرهای دنیا با آسودگی خاطر در کنار خانواده تجربه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها