مراسم باشکوه تشییع پیکر پاک سرداران شهید اسلام در آستان حرم کاظمین آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۴۴۰۲۲
مراسم تشییع پیکر سرداران شهید آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس قائم مقام حشد الشعبی عراق به همراه یاران شهیدشان که در تجاوز نیروهای دولت ترویست آمریکا به شهادت رسیدند در آستان مقدس حرم کاظمین آغاز شد.

قرار است بعد از تشیع در کاظمین پیکرهای مطهر شهدا در میدان الحسنین در منطقه جادریه بغداد با حضور نمایندگان گروه های سیاسی و احاد ملت عراق برگزار شود . تا بعد از ان و بعد از نماز ظهر و عصر هم در کربلا تشیع شوند. غروب نیز مراسم تشیع در شهر مقدس نجف از منطقه المیدان تا حرم مولای متقیان اجساد پاک و مطهر تشیع خواهند شد و شب هم از طریق فرودگاه نجف به شهر مقدس مشهد انتقال داده خواهند شد.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: پیکرهای شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس و شهدای همراه آنها به کاظمین منتقل می شوند و پس از تشییع در کاظمین برای تشییع رسمی به بغداد انتقال داده خواهند شد.

شبکه تلویزیونی الاتجاه عراق، تصاویری از شهر کاظمین - محل برگزاری مراسم تشییع پیکر‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق- پخش کرد. مردم در حال حضور در کاظمین هستند که حرم‌های مطهر امام کاظم و امام جواد علیهما السلام در آنجا قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها