کد خبر: ۱۲۴۱۷۰۰

# توازن-صادرات
شهروندی از رشت:
متاسفانه صادرات بیش از اندازه برخی از کالاها باعث گرانی آنها در بازار داخلی شده است و انتظار می‌رود توازن مناسبی بین صادرات و مصرف داخلی برقرار شود تا دیگر شاهد گرانی‌ها نباشیم.

# بنزین-سفر
ناظم‌زاده از تهران:
اختصاص 60 لیتر بنزین در ماه برای هر خودرو بسیار کم است و حتی نمی‌شود با آن به مسافرت رفت. امیدوارم دولت محترم در این باره تجدیدنظر کند.

# سلطان-ارز _و_ سکه
فاطمی از تهران:
سال گذشته سلاطین سکه و دلار و دلالان ارزی به اعدام و حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند، پس چرا بهار دلار و طلا و... باز هم در حال افزایش است؟‌به نظر می‌رسد سیاست دولت برای افزایش قیمت دلار و تامین کسری بودجه علت اصلی آن است و دلالان کمترین نقش را در این ماجرا دارند.

# مترو-مشکلات
ویسی از تهران:
تاخیر و خرابی مترو در خط یک باعث افزایش حجم مسافران در سکوها و قطارها شده است و با توجه به افزایش مسافران بعد از گرانی بنزین، استفاده از مترو بسیار سخت شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز شنبه 9/9/98 با عنوان «وضعیت آسفالت بزرگراه آزادگان» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 19 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: لکه گیری و ترمیم آسفالت در همه بزرگراه‌های منطقه 19 از جمله بزرگراه آزادگان به طور مستمر توسط عوامل پیمانکاری معاونت فنی وعمرانی و همچنین دستگاه ترمیم مکانیزه آسفالت (بلوپچر) انجام می‌شود. همچنین رئیس اداره روابط عمومی شهرداری منطقه 18 تهران نیز اعلام کرد: عملیات بهسازی باند کندرو و همچنین تراش روکش کلی بزرگراه آزادگان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شریان‌های پرتردد ارتباطی در پایتخت، به عهده سازمان فنی و مهندسی شهر است. با این حال مدیریت شهری این منطقه برای بهبود تردد و کاهش بروز سوانح رانندگی، یک اکیپ اجرایی پیمانکار را به صورت مستمر در مسیر بزرگراه آزادگان، حدفاصل تقاطع بزرگراه فتح تا بزرگراه سعیدی مستقر کرده تا نسبت به رفع معضلات موجود اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها