پرونده هفته چهاردهم امروز بسته خواهد شد

پرسپولیس از این 3 امتیاز نمی گذرد

پرسپولیس – گل گهر آخرین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر است؛ دیداری از جنس تقابل های آقا معلم با قرمزهای پایتخت که همیشه جذاب بوده و تماشایی.
کد خبر: ۱۲۴۱۳۷۵

شکی نیست پرسپولیسی ها از این بازی فقط و فقط برد می خواهند. تیم کالدرون که تا اینجای فصل به سختی توانسته یک روند خوب را برای دو یا سه هفته تداوم دهد، برای این که ثابت کند در مسیر پیشرفت قرار گرفته، باید در مصاف با تیم ته جدولی گل گهر هم همان فوتبال با کیفیتی را ارائه کند که در مصاف با ذوب‌آهن در اصفهان نشان داده بود.
گل گهر همچون شاهین شهرداری بوشهر، یکی از دو تیم بدون برد لیگ نوزدهم است که در 12 بازی قبلی فقط شش امتیاز کسب کرده. در مصاف با چنین حریفی، پرسپولیسی ها از تیمشان فقط انتظار یک برد آسان دارند؛ آن هم در هفته ای که با تساوی شهرخودرو و سپاهان و همین‌طور توقف استقلال مقابل پیکان فرصت رسیدن به رده دوم جدول و حتی قهرمانی در نیم‌فصل برای قرمزها مهیا شده است.
با این حال گابریل کالدرون، معتقد است بازی امروز اصلا آسان نیست. او در نشست خبری گفت: بازی سختی داریم و دیدید که گل‌گهر چگونه دفاع می‌کند. استقلال و شهرخودرو برای بردن این تیم مشکل داشتند و این بازی برای ما هم سخت خواهد بود. می‌دانیم که باید پیروز باشیم. برای گل زدن دردسر خواهیم داشت اما من به تیم مقابل احترام می‌گذارم و در این بازی به دنبال پیروزی هستم.
کالدرون هم که گفته می شود 120 هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب دارد، در پاسخ به این پرسش که اگر پول خود را نگیرید مثل استراماچونی از ایران می‌روید، گفت:‌ استراماچونی کار بزرگی در استقلال کرد. من از جزئیات این اتفاق باخبر نیستم. من هم این مشکل را دارم اما من چون برای احترامی که به خودم و بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارم و با اصولی که دارم این کار را تا 26 دسامبر انجام نخواهم داد. من تیمم را سه روز قبل از بازی ترک نمی‌کنم. قبل از ۲۶ دسامبر (آخرین بازی نیم فصل) چنین کاری نمی‌کنم. تا آن موقع ما زمان داریم که بتوانیم تصمیم بگیریم و این مشکل را حل کنیم. امیدوارم تا آن موقع مشکلات حل شود. چیزی که مهم است بازی با گل گهر و سه امتیاز پیش‌روست.
مجید جلالی هم که به تازگی هدایت گل‌گهر سیرجان را به عهده گرفته، با اشاره به شرایط آماده سازی تیمش مدعی شد: ترجیح می‌دادم برای این بازی وقت بیشتری داشتیم. با این حال پیشرفت‌های خوبی داشتیم. امیدوارم هر چه زودتر نتیجه بگیریم. آنها تیمی هستند که باید مقابل‌شان سنجید و بدون اشتباه بازی کرد.

برنامه بازی‌های امروز
شاهین بوشهر -‌ صنعت نفت (30/16)، داور: سیدمهدی سیدعلی
نفت مسجد سلیمان-‌ سایپا (35/16 )، داور: رضا عادل
پرسپولیس -‌ گل‌گهر (30/17)، داور: اشکان خورشید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها