گفته بودند و ما هم به نقل از آنها در همین صفحه نوشته بودیم که مسوولان گردشگری کشورمان درصدد تهیه برنامه جامع گردشگری هستند. این خواسته ظاهرا به مرحله تحقق رسیده، یعنی روند اجرایی تهیه و تنظیم این برنامه آغاز شده است.
کد خبر: ۱۲۴۱۲۴۴

حضور مارچلو نوتاریانی، مشاور سازمان جهانی گردشگری در ایران این را نشان می دهد. در همین خصوص، اولین دیدار بین ولی تیموری، معاون گردشگری با مارچلو نوتاریانی شنبه همین هفته صورت گرفت و در آن مباحث اولیه تهیه و تنظیم برنامه جامع گردشگری کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاون گردشگری در تشریح وضعیت برنامه جامع گردشگری و روند آغاز تهیه این برنامه گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها، کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری مصمم است صنعت گردشگری را توسعه دهد. بعد از انقلاب اسلامی، در سال 2001 یک نقشه جامع گردشگری با همکاری سازمان جهانی گردشگری تهیه شد. آن برنامه برای یک بازه زمانی 15 ساله ترسیم شده بود.
معاون گردشگری یادآور شد: با توجه به پایان زمان این برنامه، ما به سازمان جهانی گردشگری اعلام کردیم می‌خواهیم این برنامه را به‌روزرسانی کنیم و برای یک بازه زمانی ده ساله برنامه داشته باشیم، مذاکرات و ملاقات‌های خوبی را با مشاوران سازمان جهانی گردشگری داشتیم تا به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم.
او افزود: مشاور برنامه قبلی از سوی سازمان جهانی گردشگری برای انجام ارزیابی اولیه به ایران اعزام شد و پس از ارزیابی‌ها، در زمستان سال گذشته ما به یک توافق کتبی با سازمان جهانی گردشگری رسیدیم. این توافق کتبی بین
دکتر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران و زوراب پولولیکاشویلی، رئیس سازمان جهانی گردشگری در حاشیه نمایشگاه فیتور اسپانیا به امضا رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها