کد خبر: ۱۲۴۰۶۳۴

#انرژی - قیمت
توکلی از کرج:
قرار بود تا پایان سال هیچ یک از حامل‌های انرژی‌ افزایش قیمت نداشته باشد، ولی خلف وعده اتفاق افتاد و بنزین گران شد.

#هیات - علمی
خورشیدآبادی از مشکین‌شهر:
ورود فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به رشته‌های پزشکی اجحاف در حق شرکت‌کنندگان آزمون است و بدتر از آن سکوت وزارت علوم که نشان‌دهنده رضایت از این وضع بود.

#کمک - معیشت
شهروندی از رشت:
شغلم مسافرکشی است و سه فرزند دارم ولی به من کمک‌معیشت تعلق نگرفت، چرا؟ هیچ نشانی از عدالت در توزیع کمک دولت به شهروندان وجود ندارد.

#بازنشسته - حمایت
رستمی از تهران:
بازنشسته با حقوق سه میلیون تومان در ماه هستم که حتی خودرو نیز ندارم و همسرم نیز بیمار است ولی کمک‌معیشتی به بنده تعلق نگرفت. چرا؟

#پیامک - فروشگاه
قبادی از تهران:
فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بهانه شرکت دادن مشتریان در قرعه‌کشی بعد از دریافت شماره تلفن، هر روز پیامک‌های تبلیغاتی ارسال می‌کنند. لطفا رسیدگی شود.

# سطل_زباله
احمدی ازتهران:
در خیابان چنگیزی تقاطع خیابان جمالزاده سطل زباله مکانیزه وجود ندارد به همین دلیل بهداشت و سلامت شهروندان به خطر افتاده از شهرداری منطقه11 تقاضای رسیدگی داریم.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «نقص و خرابی مخازن پسماند» مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در دو روز گذشته 20 عدد مخزن نو در محل‌هایی که این مشکل را داشته‌اند، نصب شده و نیز مرمت و ترمیم مخزن‌های دیگر با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دارد که ظرف 48 ساعت آینده این مورد به طور کامل مرتفع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها