کد خبر: ۱۲۴۰۴۲۳

#سهام - عدالت
یک شهروند:
پرداخت سود سهام عدالت در سال 98 هنوز اعلام نشده است؟! مسؤولان توضیح دهند که چرا خرید و فروش این سهام آزاد نمی‌شود؟

#اتوبان ــ امام ــ علی(ع)
نامی از تهران:
اجازه تردد خودروهای دیگر در خط ویژه اتوبوس‌های تندرو اتوبان امام علی(ع) باعث ترافیک در این مسیر و کلافگی مسافران اتوبوس‌ها شده است.

#کارمندان - بانک
شهروندی از تهران:
برخی متصدیان باجه‌های بانک بسیار آرام کار می‌کنند. شهروندان باید دقایق زیادی را به انتظار فرا رسیدن نوبتشان منتظر بمانند.

#تاکسی‌های - اینترنتی
توکلی شهمیرزادی از تهران:
تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی به سختی‌مسیرهای مربوط به محدوده‌های طرح کنترل آلودگی هوا را می‌پذیرند. این موضوع باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

#بسته - معیشتی
یک شهروند:
با سه فرزند معلول، بسته کمک هزینه معیشتی به حسابم واریز نشده است. متاسفانه سامانه اعلام شده برای پیگیری نیز خارج از دسترس است.

#گرانی - کتاب
یک شهروند:
قیمت کتاب به صورت سرسام‌آوری گران شده است. مردم رغبتی به خرید کتاب ندارند.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «جمعیت-مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: بازدید از سامانه‌های رفاهی مسافران در قطارها به صورت مستمر و روزانه در بخش نگهداری و تعمیرات ناوگان در حال انجام است و سیستم تهویه مطبوع قطارها بازدید و در صورت معیوب بودن رفع می‌گردد. لازم به توضیح است در حال حاضر خرابی سیستم تهویه قطارهای موجود صفر شده و دمای واگن‌ها نیز براساس استاندارد روی عدد مناسب تنظیم می‌شود، ضمن این‌که موضوع فعال کردن سیستم تهویه توسط راهبر قطار در جهت رضایت مسافران محترم، همیشه به راهبران یادآوری و تاکید شده است.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها