دیروز تولد همسر نگارنده بود. بله. جمله سختی است، باید یک بار دیگر بخوانیدش اصلا! حالا فکرش را بکنید رئیس دستور داده بود نگارنده عصرانه بدهد! باز هم فکرش را بکنید پیچاندن عصرانه‌ای که رئیس دستورش را بدهد چقدر دشوار است.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۷۶

خلاصه که نگارنده داشت این واقعیت را می‌پذیرفت که باید دست به جیب شود، اما تبریک به موقع روابط عمومی روزنامه به حسین لطفی دبیر گروه اقتصاد برای تولدش، چنان راه در رویی پیش پایش گذاشت که نگویم برایتان. نگارنده هم عصرانه را انداخت گردن دبیر گروه اقتصاد که بالاخره هر چه باشد مال و مکنتشان از ما فرهنگ چی‌ها بیشتر است و عصرانه دادن برایشان راحت تر. خلاصه که این واقعه مبارک تولد را خدمت همکار چند گروه آن طرف تر تبریک گفته و از تولدشان در چنین روز مبارکی هم نهایت تشکر را داریم. امیدوارم خدا همین طور به داد همه تان برسد و از پول خرج کردن نجات پیدا کنید. ما که راضی هستیم! شکر.
بعد از همه این حرف‌ها و احوالات برویم سراغ صفحات روزنامه که دیروز وقتی همه پای تلویزیون مشغول تماشای فیلم بودند، ما نوشتیمش و آماده کردیم برای اولین روز هفته، آن هم اول هفته‌ای که جشن و شادمانی دانش آموزان و دانشجویانی است که تعطیل شده اند و قرار است خانه بمانند تا ترددها کمتر و هوا بهتر شود.
در صفحه 9 محمدصادق علیزاده به مناسبت سالگرد درگذشت زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد نویسنده و طنزپرداز چیره دست، رفته سراغ احوال و آثارش و درباره او برایتان نوشته است. زرویی نصرآباد آنقدر باسواد و طناز بود که هر کس شعر یا نوشته‌ای از او خوانده باشد، هیچ وقت فراموشش نکند. اگر آثار او را مطالعه نکرده اید، همین حالا نامش را بگذارید در فهرست مولفانی که باید حتما کتاب هایشان را خواند.
در صفحه 10 صابر محمدی گزارشی خواندنی نوشته درباره پدیده عجیب و غریب جعل جملات و اشعار و انتساب آنها به بزرگان. از علی شریعتی تا کورش کبیر و بسیاری چهره‌های دیگر که خودتان هم در جریانش قرار دارید. محمدی که از قضا دیروز آرام و خوش اخلاق هم بود، چنان گزارشی نوشته که خواندنش را شروع کنید، محال است بتوانید نیمه کاره رهایش کنید.
ساناز قنبری هم یکی دو هفته‌ای است درگیر پیاده کردن و گرفتن تایید نهایی حامد عنقا برای انتشار مصاحبه اش است. عنقا این روزها در حال تصویربرداری «آقازاده» برای پخش در شبکه نمایش خانگی است و احتمالا به زودی می‌توانیم کار تازه اش را تماشا کنیم. گفت‌وگوی چالشی و جذاب همکارمان با عنقا را در صفحه 11 بخوانید.
و آما آخرین صفحه هم اختصاص یافته به آیین پایانی پنجمین کنگره علوم انسانی و معرفی برگزیدگان آن. بخوانید و ببینید امسال کدام چهره‌ها جایزه جهانی علوم انسانی را از آن خود کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها