رازگشایی از پرونده جسد سوخته

مردی که در پی اختلاف خانوادگی جوانی را به قتل رسانده و جسدش را بعد از سوزاندن در جاده پاسند بهشهر رها کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۱۶

سرهنگ ابراهیم شجاعی، فرمانده انتظامی شهرستان بهشهربه سایت پلیس گفت: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بامداد دوم آذر امسال، فردی در تماس با پلیس از یافتن جسدی نیمه سوخته متعلق به مردی ۳۵ ساله در محور روستایی پاسند، خبرداد. ماموران انتظامی برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند و زمانی که جسد سوخته را بررسی کردند، متوجه شدند آثار جراحات روی بدن او وجود داشته که به نظر می‌رسید به قتل رسیده و بعد جسدش سوزانده شده است.
جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد و در جریان تحقیقات با شناسایی خانواده مقتول که گم‌شدن وی را به پلیس گزارش داده بودند، هویت جسد سوخته کشف شد.
وی افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت تا این‌که به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی مدتی بوده با مرد کشته شده اختلاف خانوادگی داشته است. او به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که سرانجام مخفیگاه متهم به قتل فراری 25 ساله به دست آمد و او بازداشت شد. وی در جریان تحقیقات پلیسی به قتل آن مرد با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد و مدعی شد برای پنهان ماندن راز این جنایت جسد وی را سوزانده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها