پرونده مرحله یک‌هشتم نهایی امروز بسته خواهد شد

پرسپولیس در گذرگاه پر التهاب حذفی

سه هفته بعد از شکست سنگین صنعت نفت مقابل استقلال، اسکوچیچ و تیمش یک بار دیگر باید از تونل ورزشگاه آزادی عبور کنند تا مقابل دیگر تیم بزرگ پایتخت صف‌آرایی کنند؛ بازی با پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۳۱

بعد از لغو بازی صنعت نفت و سپاهان در لیگ برتر، بازی امروز با پرسپولیس، اولین بازی آبادانی‌ها بعد از شکست 5 بر یک مقابل استقلال است و این، قطعا دشواری‌های کالدرون و پرسپولیس را برای عبور از جدال حذفی دوچندان می‌کند. استقلال سنگین‌ترین شکست اسکوچیچ را در زمان حضور این مربی در ایران، به او و تیمش تحمیل کرد و حالا، خیلی‌ها کیفیت بازی پرسپولیس را با نمایش سه هفته پیش استقلال قیاس می‌کنند. البته که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، اما همین موضوع بار روانی را برای بازیکنان پرسپولیس بالا خواهد برد؛ آن هم پس از شکست اخیر قرمزها مقابل نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه آزادی.
پرسپولیس با کالدرون، اگرچه یکی از چهار تیم بالای جدول است، اما با پذیرش چهار شکست در 11 بازی، نتوانسته رضایت هوادارانش را تا اینجای فصل برآورده کند. فقط چند روز بعد از آن‌که هواداران سرخ، در انتقاد از عملکرد کالدرون، شعار «برانکو، برانکو» سر دادند، این مرد کروات به گزینه جدی سرمربیگری تیم ملی تبدیل شد، تا کالدرون بیش از هر زمان دیگر فشار هواداران را روی شانه‌هایش احساس کند. پرسپولیس در چنین اوضاعی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود؛ اوضاعی به مراتب دشوارتر از صنعت نفت بعد از آن شکست سنگین مقابل استقلال و اعتصاب‌هایی که در اعتراض به شرایط مالی تیم داشتند.
پرسپولیس در بازی امروز بشار رسن را که در اردوی تیم ملی عراق بود، به دلیل تاخیر در ورود به تهران در اختیار ندارد. اما فرشاد احمدزاده بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی، قادر به همراهی این تیم برابر نفت آبادان است. شجاع خلیل‌زاده هم پس از 90 دقیقه نیمکت‌نشینی در بازی با نفت مسجد سلیمان، احتمالا دوباره به ترکیب قرمزها بازخواهد گشت.
امروز دو بازی دیگر هم در چارچوب رقابت های جام حذفی برگزار می‌شود و طی آن، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف پیکان می‌رود و نود ارومیه هم با تراکتورسازی روبه‌رو خواهد شد.
پیش از این تیم‌های استقلال تهران، شهرداری ماهشهر، نفت مسجد سلیمان، شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده بودند و در پایان بازی‌های امروز، تکلیف سه تیم دیگر نیز مشخص خواهد شد. البته هنوز قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی انجام نشده و مشخص نیست کدام تیم‌های در مرحله بعدی به مصاف یکدیگر می‌روند.
نود ارومیه- تراکتور؛ بدون حضور تماشاگر
مسابقه دو تیم نود ارومیه و تراکتور از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز و در ورزشگاه شهید باکری و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. پیش از این مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفته بود، شورای تامین در جلسه روز یکشنبه خود با برگزاری این مسابقه مخالفت کرده بود و همین اظهارنظر از سوی یحیی بهاری، شایعه لغو این مسابقه را سر زبان‌ها انداخته بود.
داوران 3 بازی امروز
سه‌شنبه 5 آذر
پرسپولیس - صنعت نفت (ساعت 16:15)
داور: محمدرضا اکبریان، کمک ها: تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیرروستا
سپاهان - پیکان (ساعت 16:50)
داور: حمید حاج‌ملک، کمک‌ها: هادی طوسی و عسگر محمدی
نود ارومیه - تراکتورسازی (ساعت 17)
داور: امیر عرب براقی، کمک‌ها: محمد عطایی و علیرضا طاهرخانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها