سامان گلریز از حضورش در تبلیغات بازرگانی می‌گوید:

هدفم حمایت از کالاهای ملی است

نام سامان گلریز مساوی است با غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی و... البته او را می‌توان اولین مرد تلویزیون قبل و بعد از انقلاب نامید که از طریق تلویزیون آموزش آشپزی به مخاطبان داده و با این که 30 سال است غذاهای متنوع را آموزش می‌دهد، هنوز به تکرار نرسیده است و هنوز هم اقبال مخاطبان را به دنبال دارد. گلریز در برنامه آشپزی هم مواد غذایی و هم وسایل آشپزخانه را تبلیغ می‌کند. بنابراین درباره این که چطور او تصمیم گرفت محصولات داخلی را تبلیغ کند و جزئیات آن به گفت‌وگو نشستیم.
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷۷

هدف شما از این که محصولات آشپزخانه و مواد غذایی برندهای متفاوت را تبلیغ می‌کنید، چیست؟
مسلما هر فردی هر کاری که انجام می‌دهد برای خودش اهدافی را ترسیم می‌کند و هدف من هم حمایت از تولید ملی و کالاهای داخلی است. همیشه در برنامه هایم این کار را انجام می‌دهم و باز هم ادامه می‌دهم. ضمن این که این نوع تبلیغات برای برنامه خیلی خوب است. چون هم شما از محصولات داخلی حمایت می‌کنید و هم این که شناخت خوبی به مخاطب می‌دهید. علاوه بر آن بخشی از هزینه‌های برنامه سازی هم تامین می‌شود. به همین دلیل این نوع تبلیغات را من می‌پسندم.
آیا هر کارخانه‌ای مواد غذایی و محصولات آشپزخانه به شما پیشنهاد تبلیغ کارش را در برنامه بدهد، می‌پذیرید؟
نه، خیلی از کارخانه‌ها به من مراجعه می‌کنند، اما این برای من ملاک نیست و حتی خیلی از محصولات ارائه شده را تبلیغ نکردم، چون مساله‌ای که برای من اهمیت دارد، کیفیت محصول است و اتفاقا من در انتخاب محصولات برای تبلیغ بسیار هم سختگیر هستم و این طور نیست هر چیزی را تبلیغ کنم.
یعنی در ابتدا، خودتان آن را امتحان می‌کنید؟
بله، صد در صد.
امکان دارد از همان محصول در خانه خودتان هم مصرف کنید؟
من هر محصول چه مواد غذایی و چه وسایل آشپزخانه را در خانه امتحان می‌کنم،چون دلم می‌خواهد همان چیزی که به مردم معرفی می‌کنم، به دست همسر و بچه خودم هم بدهم. به دلیل این که احساس مسؤولیت می‌کنم و برایم اهمیت دارد مردم محصول با کیفیت را در اختیار داشته باشند. وقتی من از آن محصول خودم و خانواده ام استفاده نکنم، بی انصافی هست که به مردم جامعه و هموطنانم بدهم و تبلیغ آن را هم انجام بدهم. بنابراین من تا زمانی که به محصولی ایمان نداشته باشم، تبلیغ نمی‌کنم. ما باید نسبت به خودمان و مردم مان صادق باشیم.
در حال حاضر من در برنامه از ظرف‌های چدنی برای پختن غذا استفاده می‌کنم که بسیار هم مزه غذا را شگفت انگیز می‌کند. به همین دلیل قابلمه‌های چدنی را تبلیغ می‌کنم. ضمن این که من معتقدم دوران تحریم فرصت خوبی است که کالاهای داخلی خودمان را نشان بدهیم و از این طریق توانمندی هایمان را در عرصه‌های متفاوت به نمایش بگذاریم.

فاطمه عودباشی
رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها