رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور با اشاره به بارش باران در 4 استان شمالی کشور گفت: استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی ضروری است.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۶۵
بارش باران در 4 استان / ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با فارس درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در استان سمان و در مسیر شهمیرزاد به کیاسر شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: این در حالی است که در اغلب محورهای استانهای اردبیل گیلان مازندران و گلستان شاهد بارش باران بوده که باعث شده است سطح معابر این استانها لغزنده باشد.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی در ارتفاعات استان اردبیل مه گرفتگی گزارش شده است که ضرورت دارد رانندگان در حین تردد در این محورها موارد ایمنی را رعابت کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: امروز در برنامه پلیس راه یک طرفه شدن محور کرج چالوس اط ساعت 14 پیش بینی شده است اما رصد دوربین‌های ترافیکی حکایت از آن دارد که حجم ترددها بالا نبوده و احتمال زیاد این محدودیت یا اجرا نخواهد شد یا اجرای آن با تعویق همراه خواهد بود.

وی به رانندگان توصیه کرد پیش از سفر حتما از طریق تماس با شماره‌ها 88255555 و 120 از وضعیت جاده‌های با خبر شوند.

سرهنگ رحمانی گفت: لازم است رانندگان پیش از رتدد در مسیرهای کوهستانی از سلامت خودروی خود مطمئن شده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها