عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت:ثروتمندان شانزده برابر اشخاص متوسط و ضعیف جامعه بنزین مصرف می کنند لذا افزایش نرخ بنزین در میان و بلند مدت به نفع اکثریت جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۳۷۷۴۱
ثروتمندان شانزده برابر اقشار ضعیف بنزین مصرف می کنند / قوه قضاییه با عاملان حذف کارت سوخت برخورد کند

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا مبنی بر افزایش قیمت بنزین و لزوم نظارت بر بازاربه منظور جلوگیری از فشار به اقشار جامعه اظهار کرد: لازم بود که سیاست افزایش نرخ بنزین اعمال شود و می توان این امر را به آمپولی تشبیه کرد که در ابتدا باعث ایجاد درد شده اما در بلند مدت بیماری را درمان میکند.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند که ثروتمندان شانزده برابر اشخاص متوسط و ضعیف جامعه بنزین مصرف میکنند لذا افزایش نرخ بنزین در میان و بلند مدت به نفع اکثریت جامعه خواهد بود.

ابوترابی تصریح کرد:البته لازم است که دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم با مقصران حذف کارت سوخت که باعث ضربه اقتصادی به میزان حداقل پنجاه هزار میلیارد تومان به کشور شدند برخورد جدی کند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد:افزایش قیمت بنزین به مصلحت مردم و کشور است اما قبول داریم که شیب آن تند بوده و در زمان مناسبی اجرایی نشد اما به هر حال تصمیم سران قوا بوده و باید به آن احترام گذاشت.

وی گفت:دستگاههای نظارتی باید تمهیدات لازم را به کار گیرند تا جلوی سو استفاده و افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم گرفته شود که بر این اساس رییس محلس به کمیسیون اقتصادی مجلس دستور دادند تا به این موضوع به صورت اساسی پرداخته شود.

ابوترابی افزود:قوه قضاییه،مجلس،قوه مجریه و سازمان تعزیرات حکومتی باید دست به دست هم دهند تا فشاری به مردم کشورمان وارد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها