کد خبر: ۱۲۳۷۳۰۹

# زمین - گنبدکاووس
مهربانی از گنبدکاووس:
قطعه زمینی بین خیابان ترنج و نسترن در شهرک بهارستان گنبدکاووس که باید به فضای سبز تبدیل شود به حال خود رها شده و ممکن است تبدیل به ساختمان و برج شود. امیدوارم شهرداری گنبدکاووس هر چه زودتر تکلیف این زمین را مشخص کند.


# افسریه - راه‌بندان
شیری از تهران:
توقف و پارک خودروها در 15 متری اول و دوم افسریه باعث ترافیک و راه‌بندان می‌‌شود و متاسفانه اتوبوس‌های شرکت واحد به سختی از این مسیرها عبور می‌کنند.


# قرص - قیمت
شهروندی از قم:
به‌تازگی یک ورق قرص امگا 3 به قیمت 13 هزار تومان خریداری کردم، درحالی که تا چند هفته پیش هر ورق 5000 تومان بود. این افزایش قیمت اصلا منطقی و عادلانه نیست.


# سهام - عدالت
ملاحسینی از قم:
چرا به همه مردم سهام عدالت تعلق نمی‌گیرد؟ این سهام به افرادی که درآمد اندکی دارند تعلق نگرفته و این موضوع به دور از عدالت است.


# سطل - زباله
افتخاری از تهران:
بیشتر سطل‌های زباله محله افسریه شکسته و خراب هستند و متاسفانه با پر شدنشان، سطل‌ها در پیاده‌رو و خیابان می‌افتند و زباله‌ها در خیابان پخش می‌شوند.


# زیرساخت - باران
کاظمی از بهشهر:
به علت زیرساخت‌های ضعیف در بیشتر استان‌های کشور، با کوچک‌ترین بارش باران، آب گرفتگی و سیل راه می‌افتد و خسارات زیادی به مردم وارد می‌شود.


# لرستان - امداد
گل‌آرا از درود:
از دولت محترم درخواست می‌کنیم نیروهای امداد استان لرستان را برای مقابله با سیل احتمالی آماده‌باش نگه دارد، چرا که مردم این استان دیگر طاقت درد و رنج و از دست دادن مال و جان خود را ندارند.


# آسفالت- جاده
لوری از تهران:
آسفالت جاده محدوده صومعه‌سرا به آستارا بسیار بد و پرچاله است که باعث تصادفات شدید و آسیب به خودروهای مردم می‌شود. لطفا سازمان‌های مربوطه رسیدگی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها