حق با شماست

کد خبر: ۱۲۳۶۶۳۳

# خودرو _ شعار
قاسمی از آمل:
از خودروسازان درخواست می‌شود تحویل خودروهای پیش‌فروش گذشته را مستند به مردم اعلام کنند، چرا که هیچ مدرکی مبنی بر تحویل خودرو وجود ندارد و فقط شعار است.

# حقوق _ بازنگری
سیدحسینی از تهران:
از دولت محترم تقاضا می‌شود در مورد میزان حقوق‌های کمتر از دو میلیون تومان بازنگری‌کند، چرا که این مقدار درآمد، کفاف این زندگی پرهزینه را نمی‌دهد.

# پزشکی _ سهمیه
موحدی از مشکین‌شهر:
ورود بعضی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته‌های دیگر با سهمیه‌های خاص به رشته‌های پزشکی ظلم و حق‌خوری به سایر متقاضیان این رشته است و مسؤولان وزارت بهداشت باید پاسخگوی این تخلفات باشند.

# بیمارستان _ اهواز
شهروندی از اهواز:
فرزند خردسالم را به علت مشکلات تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز بردم که متاسفانه این بیمارستان فقط یک دستگاه بخور تنفسی داشت و جوابگوی همه بیماران نبود، مسؤولان بیمارستان اعلام کردند به علت عدم تخصیص بودجه توان خرید دستگاه دیگری را نداریم.

# آمار _ غیرواقعی
فرهی از بوشهر:
دولت اخیرا آماری از کاهش تورم و ثبات اقتصادی ارائه داده است. به نظر می‌رسد مسؤولان دولتی بین مردم و در بازار حضور ندارند تا تورم و گرانی کالاها را مشاهده کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «بی‌حوصلگی اپراتور در پاسخگویی» سرپرست روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: در سامانه 1888 همه مکالمات، ضبط و نحوه پاسخگویی کارشناسان به شهروندان به صورت مداوم استماع و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در صورتی که شهروند محترم ساعت، تاریخ مکالمه و شماره تماس خود را به دفتر سامانه (96066312) اعلام کند، نحوه پاسخگویی کارشناس مربوط بررسی و برخورد اداری صورت می‌پذیرد. البته لازم به ذکر است کارشناسان این سامانه فقط مواردی را که در حیطه کاری شهر تهران باشد برای پاسخگویی به مدیران ارجاع کرده و در سایر موارد شهروندان مورد راهنمایی و رفع ابهام قرار گرفته و پیامی ثبت نمی‌شود.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها