تلاش مدیران برای مقصر نشان دادن دیگری در پناهنده شدن سعید ملایی

تعلیق اخلاق!

قصه، قصه یک مهاجرت است. مهاجرتی که حالا باید آن را تمام‌شده دانست. همه اتفاق‌ها افتاده و سعید ملایی هم به آلمان پناهنده شده اما اینجا در ایران همه دنبال مقصر می‌گردند.
کد خبر: ۱۲۳۶۵۸۰

می‌خواهند پای خودشان را از ماجرا بیرون بکشند و بگویند: «ما نبودیم!» اگر شما نبودید پس چه کسی بود؟ آن از آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو که از تریبون زنده استفاده و بقیه را متهم می‌کند، این هم از داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که سند و مدرک رو می‌کند تا توپ را به زمین میراسماعیلی بیندازد. آیا درد جودوی ایران در حال حاضر این است؟ به جای این‌که دوستان به فکر راه حلی باشند تا فدراسیون تعلیق شده به‌زودی مشکلش حل شود، به جان هم افتاده‌اند و با رو کردن سند و مدرک سعی در خراب کردن یکدیگر دارند. پس از حرف‌هایی که میراسماعیلی در یک برنامه زنده زد نامه‌ای در یکی از رسانه‌های نزدیک به دولت منتشر شد که نشان می‌داد میراسماعیلی نامه درخواست اعزام خودش به همراه دو ورزشکار و یک مربی به رقابت‌های جهانی را تحویل دبیرخانه شورای برون‌مرزی داده است. مسؤولان ورزش کشور ابتدا بنا به ملاحظاتی با اعزام سعید ملایی مخالفت می‌کنند ولی پس از اصرار میراسماعیلی، این درخواست در جلسه شورای برون‌مرزی مطرح و مورد موافقت قرار می‌گیرد.
پس از انتشار این نامه اما میراسماعیلی ساکت ننشست. او در گفت‌وگویی داورزنی را تهدید به افشاگری‌های جدیدی کرد و گفت: «متاسفانه کار اعزام محمد بریمانلو به سرانجام نرسید و به‌دلیل مشکلاتی که پیش آمد اعزام او انجام نشد. بعد از این اتفاق بریمانلو به دفتر داورزنی رفت که او نیز با زارعیان تماس می‌گیرد و به او می‌گوید نظر وزارت ورزش اعزام ملایی و بریمانلو به مسابقات جهانی بوده، چرا بریمانلو اعزام نمی‌شود؟ داورزنی سپس با من تماس گرفت و خواستار توضیح بنده شد که من هم موانع مربوط به اعزام بریمانلو را برای وی تشریح کردم. حتی ملایی و زارعیان در زمان اعزام به مسابقات در مسیر قطر با داورزنی به‌طور اتفاقی در هواپیما برخورد می‌کنند که او خطاب به سرمربی تیم ملی می‌گوید چرا بریمانلو همراه‌تان نیست؟ وزارت ورزش مجوز اعزام او را نیز صادر کرده بود. زارعیان، سرمربی تیم ملی نیز می‌تواند این مورد را تایید کند.»
او ادامه داد: «بار دیگر می‌گویم که داورزنی تاکید داشت محمد بریمانلو و سعید ملایی به مسابقات جهانی ژاپن اعزام شوند و اعزام ملایی هم با نظر داورزنی و برخلاف تصمیم وزیر و کمیته ملی المپیک انجام شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها