فیلم «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی در همان روزهای نخست اکران با اظهارنظرهای مختلفی از سوی مردم مواجه گردید. در این ستون نظر برخی از مخاطبان را در توییتر با هم مرور می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۶۴۱۲

Notorious

فیلم مطرب بیشتر از آن که دایره‌المعارف مولفه‌های فروش در سینمای ایران باشد، نشانگر سقوط سینماگری است که از سیمرغ بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی به چنین نقطه حضیضی می‌رسد.

میکائیل دیانی

حیف مصطفی کیایی از چه ایده‌هایی به چی رسید! مطرب را هر کسی می‌توانست بسازد حسین فرحبخش؛ تینا پاکروان و... ولی کیایی با ساخت آن کارنامه خودش را خراب کرد!

میلاد نجفی

بی‌شمار سکانس زائد چند متلک سیاسی شوخی‌های جنسی نسبتا کم فیلمنامه دم‌دستی و...

دلارام جعفری

حیف چشام که به دیدن مطرب تو سینما گذشت.

حسام دادجو

چی میشه که بهترین کارگردان و فیلنامه‌نویس جشنواره‌ها با آن سه‌گانه‌های دوست داشتنی ناگهان ختم میشه به ساخت فیلم افتضاح مطرب؟ چه کردی با خودت آقا مصطفی کیایی؟! حیف پرویزخان، حیف برادرت، حتی حیف الناز خانم! امیدها به تو داشتم.

آیدا عزتی

مصطفی کیایی موقع نوشتن یا ساختن فیلم فکر کرده نقطه قوت فیلمش کجاست؟ ایده، فیلمنامه، بازیگرهاش، بازی گرفتنش؟ دقیقا چیش؟ همه چی مطرب به معنای واقعی کلمه بد بود.

December

مطرب رو با خونواده به خاطر پرویز پرستویی رفتیم سینما و شدیدا پشیمانم.

مشغولیات

مطرب فیلمی با طنز تلخ. درباره فرصت‌‌سوزی‌های ما و فراری دادن مغزهاست.

علی خسروجردی

مطرب کیایی با یک هفته تاخیر اکران و رکورد فروش تو روز اول رو شکست. به نظر میرسه پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران بشه. این اتفاق عجیب نیست. حواشی هفته پیش تبلیغ خوبی بود و عامه مخاطبان سینما این دست فیلم‌ها رو دوست دارن.

داروگ

فیلم مطرب هم اینجا اکران شده. نصف کامنتا میگن خیلی فانه نصفه کامنتا دارن فحش میدن. تکلیف چیه؟ بریم 12تومن پیاده شیم یا نه؟

الهام عابدینی

فیلم مطرب رو دیدم و چه کف و سوتی شد در سینما !

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها