با یک برد شیرین خارج از خانه مقابل فولاد

پرسپولیس پر کشید

مثل طلسم شکنی استقلال در تبریز، پرسپولیس هم در اهواز، طلسم شکست و بعد از سه فصل توانست فولاد را در حضور تماشاگران فولادی شکست دهد.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۲۸

یک ضربه پنالتی از مهدی ترابی در دقیقه 8، که اتفاقا با برخورد توپ به دیرک دروازه از خط عبور کرد، تنها لحظه ای بود که در این بازی شادی گل به همراه داشت. کالدرون همان‌طور که وعده داده‌بود، اجازه نداد علی علیپور پشت این ضربه قرار بگیرد و تا همه استرس های این پنالتی روی دوش ترابی قرار بگیرد.
پرسپولیس در این بازی موقعیت های بیشتری هم برای زدن گل داشت و می توانست برد پرگل‌تری را در فولاد آره نا جشن بگیرد، اما همین یک گل هم برای کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی کافی بود.
فولاد با جواد نکونام بعد از هفته اول، به هیچ تیمی نباخته بود تا دومین باختش را در هفته دهم تجربه کند. نکته جالب این‌که فولاد هر دو باخت را در ورزشگاه خانگی خود متحمل شده است.
با نتیجه ای که شب گذشته به دست آمد، پرسپولیس با 19 امتیاز موقتا به رده دوم جدول صعود کرد و فولاد نیز با 16 امتیاز در همان رده ششم باقی ماند.
رکورد منفی گردان
با گلزنی مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی برابر فولاد خوزستان، یک رکورد منفی برای شهاب گردان ثبت شد. او حالا در 9 بازی پیاپی که مقابل پرسپولیس بازی کرده نتوانسته است دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت به نام خود ثبت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها