معرفی پادکست

فردوسی خوانی

متعلق به: امیر خادم قابل دسترسی از تلگرام و نرم‌افزارهایی مثل کست‌باکس
کد خبر: ۱۲۳۵۸۹۹

شاهنامه برای خیلی از ایرانی‌ها در همان اسمش تمام می‌شود. می‌دانیم کتاب مهمی است و چندتایی از داستان‌های معروفش را هم کم و بیش شنیده‌ایم اما دلیل اهمیت و تاثیرش را نمی‌دانیم. قطر زیاد کتاب و آشنایی نداشتن با نحوه خواندن آن و داستان‌هایش مانع دیگری است تا عامه مردم سراغ آن بروند. حالا پادکستی پیدا شده که با خوانش صحیح، دقیق و جذاب این کتاب، کار را راحت کرده است.
«پادکستی برای دوستداران مبتدی شاهنامه» این توضیحی است که برای معرفی این پادکست در شبکه‌های اجتماعی نوشته شده. جمله‌ای که با توجه به سخت‌خوان بودن شاهنامه برای خیلی‌ها، خیالشان را راحت می‌کند. امیر خادم در هر قسمت از این پادکست هم یکی از داستان‌های فردوسی را به ترتیب از روی کتاب می‌خواند و هرجا لازم بود برایتان معنی می‌کند و نکات جذابی را که می‌داند می‌گوید، درست شبیه کلاس‌های ادبیات دبیرستان. صدای گیرای خادم همراه موسیقی مناسبی که برای این پادکست انتخاب شده، لذت شنیدن آن را
دو چندان می‌کند.
برخلاف چیزی که خیلی‌ها فکر می‌کنند، خواندن و شنیدن شاهنامه آن‌قدرها سخت نیست و دنبال کردن داستان‌های آن به اندازه یک رمان جذاب و پرکشش است. تا الان 88 قسمت از فردوسی‌خوانی منتشر شده است. هر هفته جمعه‌ها قسمت جدید این پادکست منتشر می‌شود.
این پادکست را می‌توانید زمانی که در ماشین هستید
همراه خانواده با خیال راحت بشنوید و نسل جدید را هم با اثر جاودانه فردوسی آشنا کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها