گفت‌وگو با داریوش شجاعیان که دوباره رباط صلیبی پاره کرد

زود خوب شو!

داریوش شجاعیان تنها بعد از گذشت چند روز با مصدومیت سخت خود کنار آمده است. این بازیکن هفته گذشته در دیدار استقلال و سایپا با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد. در ابتدا این مصدومیت باعث شد تا شجاعیان از نظر روحی و روانی شرایط بدی داشته باشد ولی حالا کمی شرایط بهتر شده است. او در این باره به روزنامه جام‌جم می‌گوید: قطعا برای هر بازیکنی مصدومیت سخت است ولی من معتقدم هر‌چیزی حکمتی دارد. خیلی سخت است که مصدوم شدم ولی انگیزه زیادی دارم تا زودتر برگردم.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۶۷

شجاعیان روز گذشته و پیش از بازی استقلال و پارس جنوبی جم به اردوی آبی‌ها رفت تا با بازیکنان دیدار داشته باشد. او به خوبی نمی‌توانست راه برود. فعلا پزشکان منتظر هستند تا ورم زانوی شجاعیان کامل بخوابد و پس از آن جراحی را روی پایش انجام دهند. در روزهای گذشته دو سه پزشک هم نظر کارشناسی خود را درباره زانوی داریوش اعلام کردند. قرار شده سریعا جراحی روی پای این بازیکن صورت بگیرد.
حضور داریوش در اردوی استقلال باعث شد تا بازیکنان هم روحیه بگیرند. او به آنها گفت: امروز همه منتظر هستند تا شما برنده شوید. چشم امید هواداران به شماست.
بازیکنان هم تاکید داشتند بازی را می‌برند و آن را به او تقدیم خواهند کرد. برخورد آندره‌آ‌‌استراماچونی، سرمربی استقلال هم با داریوش بسیار گرم بود و خطاب به این بازیکن گفت: باید زودتر برگردی. استقلال به تو نیاز دارد. جای خالی‌ات در تیم احساس خواهد شد.
این حرف‌های استراماچونی باعث شد تا داریوش هم انگیزه زیادی بگیرد و این‌که بداند به هر حال برای تیم مهره مهمی است. این مربی و همین‌طور بازیکنان درباره زمان دقیق جراحی داریوش از او سوال کردند که پاسخ دقیقی نداد و تاکید کرد قرار است در هفته جاری تحت عمل جراحی قرار بگیرد. احتمالا این اتفاق اواخر هفته رخ خواهد داد.
استراماچونی بعد از جدایی پاتوسی از استقلال از شجاعیان در پست او استفاده می‌کرد و با مصدومیت این بازیکن حالا کارش سخت‌تر شده است. باید دید آیا بازیکن جدیدی جذب استقلال خواهد شد تا جای خالی این بازیکن را پر کند یا استراماچونی از داشته هایش استفاده خواهد کرد.
شجاعیان: امیدوارم بار دیگر برای استقلال در زمین بجنگم
بازیکن استقلال که دچار مصدومیت طولانی مدت شده است، می‌گوید با حمایت هواداران و هم تیمی‌هایش این مصدومیت را پشت سر می‌گذارد. داریوش شجاعیان درباره روزهای بعد از این مصدومیت گفت: خیلی روزهای سختی است. هواداران خیلی از من حمایت کردند. همین‌طور هم تیمی‌هایم. همه سنگ تمام گذاشتند. با کمک همه توانستم به خودم انرژی برسانم تا این مدت مصدومیت را پشت سر بگذارم.
او ادامه داد: مصدومیت قبلی را با حمایت بازیکنان پشت سر گذاشتم و امیدوارم این مصدومیت را هم با کمک آنها پشت سر بگذارم و بتوانم دوباره لباس استقلال را بپوشم و در زمین بجنگم و به جایگاهی که استقلال لایقش است، برسیم.
شجاعیان اضافه کرد: یک بخشی از پایم ورم دارد و این روزها مزاحم دکتر نوروزی در کلینیک‌شان می‌شوم که همیشه برای ما بازیکنان استقلال و ایران سنگ تمام گذاشته‌اند. پای قبلی‌ام را هم مدیون ایشان هستم. باید اول ورم پایم را برطرف کنم و آخر هفته آینده عمل می‌کنم.

استقلالی‌ها مصدومیت داریوش را گردن فتاحی انداختند!

استقلالی‌ها اعلام کردند مصدومیت داریوش شجاعیان به‌خاطر برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای رقابت‌هاست. روز گذشته دکتر نوروزی، معاون ورزشی باشگاه استقلال که البته فعلا قهر کرده، خطاب به رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «آقای فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، به خدا این لیگ حرفه‌ای نیست که ۴ روز ۴ روز بازی می‌گذارید. اینجا مگر اروپاست که ما بازیکنان را برای ریکاوری هر چند ساعتی که بخواهیم در اختیار داشته باشیم؟ بازیکن دو ساعت سر تمرین می‌آید، دو ساعت می‌آید ریکاوری پزشکی و بعد می‌رود جایی که ما خبر نداریم چه می‌خورد و چه تفریحاتی دارد! کجای این فوتبال با این زمین‌ها و این مسائل حرفه‌ای است؟ معلوم است همه رباط پاره می‌کنند!»
او همچنین درباره جدایی‌اش از باشگاه استقلال گفت: «تا فتحی ساختارسازی نکند من به استقلال برنمی‌گردم هر چند هنوز بازیکنان استقلال به‌طور رایگان به کلینیک من می‌آیند. چون من استقلالی هستم و خودم را جزو خانواده استقلال می‌دانم.»

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها