ارومیه برای اهالی تفریح و گردشگری شهری آشناست و جاذبه های زیادی در این شهر وجود دارد که یکی از آنها استخرهای خوب ارومیه است.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۰۸
معرفی استخر و پارک های آبی ارومیه

به گزارش ایسنا، اگر از اهالی ارومیه باشید یا به عنوان گردشگر به این شهر سفر کنید با جاذبه های متعددی در این شهر مواجه می شوید اما به دلیل این که در فصل تابستان یکی از اماکنی که مورد توجه اهالی تفریح و گردشگری قرار می گیرد استخرها هستند، کارشناسان استخر بلیط در این گزارش 4 استخر ارومیه که از نظر کیفیت استخرهای برگزیده این شهر محسوب می شوند را به شما معرفی می کنند.

استخر کارگران ارومیه

استخر کارگران ارومیه استخری جدید و تازه تاسیس است که در طراحی فضای داخلی آن ذوق و سلیقه به کار رفته و حضور در این فضا روحیه نشاط و شادی را در شما ایجاد می کند.

وسعت این استخر به حدی است که هم محدوده عمیق وسیعی برای شنا در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و هم محدوده کم عمق مناسبی برای تفریح در اختیار شماست. مزیت دیگر استخر کارگران ارومیه ، جکوزی تعبیه شده در این مجموعه است که با فضای مدور و کاشی کاری زیبا و آب داغ و پرفشار، خستگی را از عضلات و اندام های شما خارج می کند. همچنین استخر کارگران ارومیه از سونا خشک و بخار بسیار عالی برخوردار است. بد نیست بدانید استخر کارگران ارومیه روزهای فرد و جمعه ها سانس های مخصوص بانوان دارد به صورتی که بانوان محترم می توانند یکشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 18عصر و 19.30الی 24 بامداد، سه شنبه ها از 8 صبح الی 17.30 عصر، پنجشنبه ها از 8 صبح الی 17.30 عصر و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح الی 14 از استخر و دیگر امکانات این مجموعه از قبیل سونا و جکوزی استفاده کنند. این استخر در شهر ارومیه خیابان رودکی، خیابان خردمند، خیابان عرفان قرار دارد.

سرزمین موج های آبی ارومیه

استخر موج های آبی ارومیه، استخری است که با یک بار حضور در آن متوجه تفاوت کیفیت آن با دیگر مجموعه های مشابه می شوید.

وسعت این استخر بسیار عالی است به طوری که امکان پذیرش 1000 نفر را به صورت همزمان در فضای 1400 متر مربعی این مجموعه وجود دارد. سرزمین موج های آبی ارومیه امکانات خوبی همچون استخرهای استاندارد بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، کافی شاپ، سرسره آهسته و حمام ترک را در اختیار علاقه مندان شنا و تفریحات آبی قرار می دهد. پارکینگ اختصاصی این مجموعه نیز دغدغه پارکینگ را برای مراجعان برطرف کرده است. استخر موج های آبی همه روزه به جز سه شنبه ها سانس هایی را نیز به بانوان ااختصاص داده است . ذکر این نکته ضروریست که سرزمین موج های آبی ارومیه ، اولین و مجهزترین پارک ابی استان آذربایجان غربی به شمار می رود. استخر موج های آبی ارومیه، در 6 کیلومتری جاده سنتو(مهاباد) جنب تالار اروس واقع شده است.

استخر هفت تیر ارومیه

استخر هفت تیر ارومیه علاوه بر فضای وسیع برای شنا، امکان استفاده از سرسره آبی را هم برای دوستداران تفریحات آبی، فراهم کرده است.

سرسره آبی در میان نوجوانان و جوانان علاقه مند به تفریحات آبی ، طرفداران زیادی دارد و استخرهایی که این امکان را عرضه می کنند، مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند. استخر هفت تیر ارومیه در میان دوستداران شنا به مزیت دیگری نیز معروف است و آن مزیت، برگزاری کلاس های آموزشی شنا در این مجموعه است. اگر می خواهید در اوقات فراغت خود با کمک بهترین مربیان شنا، این ورزش مفرح را به صورت حرفه ای و در کمترین زمان ممکن آموزش ببینید، استخر هفت تیر ارومیه یکی از بهترین انتخاب هایی است که در اختیار دارید. بانوان محترم می توانند روزهای یکشنبه و سه شنبه در سانس های 9 صبح تا 18 عصر، روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 24 و روزهای جمعه از ساعت 9 صبح تا 14 عصر از این استخر استفاده کنند. استخر هفت تیر ارومیه در خیابان ورزش جنب سالن شش هزار نفری قرار دارد.

استخر جانبازان ارومیه

استخر جانبازان از استخرهای شناخته شده ارومیه است که به تازگی تعمیر شده و فضای آن متناسب با توقعات جوانان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است بنابراین اگر به این استخر مراجعه کنید با فضای جدید و بسیار دلپذیرتری نسبت به گذشته روبرو می شوید.

بهسازی فضا و تاسیسات این استخر موجب شده است که آب این استخر زلال تر از قبل به نظر برسد و انگیزه بیشتری برای شنا و تفریح در علاقه مندان ایجاد کند. تمیزی فضای این استخر نیز در میان دوستداران شنا و تفریحات آبی زبانزد است. استخر جانبازان روزهای زوج از ساعت 9 صبح تا 19 عصر و جمعه ها از ساعت 9 صبح تا 13 در اختیار بانوان محترم است. برای رفتن به استخر جانبازان کافی است در ارومیه به خیابان ورزش بروید.

علاقه مندان شنا و تفریحات آبی می توانند برای تهیه بلیط این استخرها و استخرهای دیگر شهر ارومیه به سایت استخر بلیط مراجعه کرده و علاوه بر خرید آسان تر، از تخفیف های بسیار عالی نیز بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها