حق با شماست

کد خبر: ۱۲۳۴۳۳۱

# انتقال _ معلول
توکلی شهمیرزادی از البرز:
برای انتقال فرزند معلولم از یک مرکز نگهداری معلولان به مرکزی دیگر، به‌‌رغم پیگیری‌های مکرر چند ماه است کماکان منتظر تایید مسؤولان هستم.

# مخدر ‌_ گردشگر
نوری از نور:
توزیع و فروش مواد مخدر در استان مازندران با توجه به توریستیبودن آن افزایش پیدا کرده و امیدوارم با نظارت دقیق نیروی انتظامی به حال این معضل فکری شود.

# دانش‌آموز - سرویس
قاسمی از تهران:
چرا پلیس راهور نسبت به نشستن دو دانش‌آموز در صندلی جلوی سرویس مدارس که باعث
به خطر افتادن جان این افراد می‌شود، اقدامی صورت نمی‌دهد؟ گاهی نیز دیده می‌شود در یک خودروی سواری بیش از هشت دانش‌آموز حضور دارند. این در حالی است که هر سال حوادث تلخی برای دانش‌آموزان هنگام تردد اتفاق می‌افتد.

#‌ فروش - خودرو
علوی از آمل:
شرکت‌های خودروسازی هفته‌ای چند نوبت فروش فوری خودرو به صورت نقد و اقساط را اعلام می‌کنند. این درحالی است که خودروهای ثبت‌نامی سال قبل مشتریان هنوز تحویل داده نشده است.

# یارانه - فشار
محسنی از اردبیل:
دولت محترم با آزادسازی نرخ انرژی و... علاوه بر کسب درآمد هنگفت، مقداری از پول به‌دست آمده را تحت عنوان یارانه به مردم می‌دهد. حذف این مبلغ خودخواهی دولت و فشار روی مردم است و در صورتی باید یارانه نقدی حذف شود که سوبسید به کالاها و انرژی بازگردد.

# صنعت - هسته‌ای
سرلک از شیراز:
از دولت محترم درخواست می‌شود با توجه به بدقولی سران اروپایی، گام‌های بلندی در راستای صنعت انرژی هسته‌ای بردارد تا متکی به کشورهای بیگانه نباشیم.

#پمپ _ بنزین
پوراقدامی از جاجرود:
آسفالت ورودی پمپ بنزین جاجرود نامناسب است و نیاز به مرمت و رسیدگی دارد. لطفا پیگیری شود.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها