جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از بازداشت فردی خبر داد که حدود ۲هزار مرتبه برای مرکز فوریت های پلیسی ایجاد مزاحمت کرده بود.
کد خبر: ۱۲۳۴۱۲۳
۲۰۰۰ بار مزاحمت تلفنی برای پلیس ۱۱۰ توسط یک نفر!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سرهنگ عباسعلی بهدانی‌فرد با اعلام خبر بازداشت مزاحم تلفنی پلیس 110 در استان هرمزگان درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی برایحاد مزاحمت تلفنی مکرر فردی ناشناس با سامانه پلیس 110، موضوع توسط مسئولان استان هرمزگان در مراجع قضایی مطرح و علیه این متهم طرح شکایت شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: متهم با استفاده از 6 شماره تلفن مختلف حدود 2 هزار مرتبه با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریتهای محوله پلیس 110 شده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده متهم با نام «م.ب» توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و مشخص شد که سابقه اذیت و آزار افراد مختلف را داشته و اکنون متواری است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از تلاشهای شبانه‌روزی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.

بهدانی‌فرد یادآور شد: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ارتقاء خدمت‌رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمتهای برخی افراد و اخلال در سیستم پیام‌رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان متذکر شد مشکلات خانوادگی و تاثیرات روحی و روانی در محیطهای ناآرام خانه و خانواده همچنین عدم ثبات و پایداری نظام خانواده از عوامل تاثیرگذار در بروز و ایجاد رفتارهای نابه‌هنجار در جامعه است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی و اجرای مأموریتهای سازمانی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها