شخصیت لاکی که یکی از چهره‌های اصلی مجموعه اکشن کمیک‌استریپی «تور» است، صاحب یک مجموعه تلویزیونی مستقل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۴۰۱۶

این مجموعه با نام «لاکی» وارد مرحله تولید می‌شود. کیت هرون کارگردان مجموعه و مایکل والدرون نویسنده فیلمنامه‌اش است. تام هیدلسون که در دو قسمت اکشن ابرقهرمانانه تور و چند قسمت «آونجرز»ها نقش لاکی را به عهده داشته، در جلوی دوربین تلویزیون هم دوباره این نقش را بازی می‌کند.
هنوز معلوم نیست مجموعه لاکی، کدام بخش از زندگی این شخصیت سر به هوا و شیطان را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. در فیلم تور، او در قالب برادر ناتنی شخصیت تور ظاهر شد که با او خصومت و دشمنی دارد، اما اتفاقاتی که رخ می‌دهد این دو را در کنار هم قرار می‌دهد تا با دشمنان کره محل زندگی‌شان مقابله کنند. زمانی برای شروع کار فیلمبرداری لاکی تعیین نشده است. قرار است این اکشن فانتزی برای پخش در فصل زمستان سال آینده میلادی آماده شود.
شخصیت لاکی در مجموعه ابرقهرمانانه و کمیک استریپی تور، چند بار رنگ عوض میکند و از یک شخصیت منفی تبدیل به یک شخصیت مثبت می شود. تهیه کنندگان فیلم بعد از آن‌که متوجه شدند تماشاگران سینما نظر مثبتی روی این شخصیت دارد، به فکر آن افتادند که یک داستان مستقل برایش خلق کرده و او را به تنهایی (و دور از ماجراهای مجموعه تور) راهی یک سری ماجراجویی تازه کنند. از داخل کمپانی پارامونت شنیده می شود که در ابتدا قرار بود لاکی تبدیل به یک مجموعه فیلم سینمایی شود. اما به دلایلی که مشخص نیست، تهیه کنندگانش تصمیم گرفتند او را به صورت یک شخصیت مهم مجموعه ای تلویزیونی درآورند./ ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها