کد خبر: ۱۲۳۳۸۵۶

# تاکسی - راهنما
روستایی از تهران:
توقف تاکسی‌ها و مسافرکش‌های شخصی روبه‌روی متروی کلاهدوز باعث ترافیک سنگین و سد معبر در اتوبان یاسینی شده است. از شهرداری محترم درخواست می‌شود جای مناسبی برای توقف این خودروها در نظر بگیرد.

# شهدا - ماندگار
صالحی از تهران:
بسیاری از ساختمان‌های کناری اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر تهران می‌توانند به تصویر شهدا منقوش شده و چهره شهر را نیز زیباتر کنند.

# نساجی - قائمشهر
خانی از قائمشهر:
تیم نساجی قائمشهر با وجود داشتن هواداران بسیار زیاد، اما یک ورزشگاه و کمپ مناسب ندارد. ورزشگاه قدیمی این تیم فرسوده شده است.

# ترافیک - شرق
ناظمی از تهران:
اتوبان بسیج، تنها راه شرق به جنوب تهران است و با توجه به تردد خودروهای سنگین، ترافیک در این اتوبان بسیار سنگین است.

# مدارس - مدرن
گودرزی از تهران:
مدارس کشور نیاز به توسعه،تجهیز به فناوری و علم روز دنیا دارد. امیدوارم با تدابیر مسؤولان هر چه زودتر به‌روز شدن مدارس در اولویت قرار گیرد تا دانش‌آموزان با توجه به دانش روز توانمند شده و بتوانند نیازهای جامعه را در آینده برآورده کنند.

# مدیریت - بحران
بابایی از کرمانشاه:
امیدوارم با تدابیر و پیش‌بینی مسؤولان کشور، در صورت بارش‌های شدید و سیل، شاهد تلفات جانی نباشیم و امنیت مردم حفظ شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 15 مهر 1398 با عنوان «مترو ـ دستگیره» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اموربین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: دستگیره‌های واگن قطارها با اولویت نصب در قطارهای فاقد دستگیره و همچنین تعویض دستگیره‌های شکسته و خراب، در حال انجام است و طبق پیش‌بینی تا نیمه اول آبان ماه امسال تمام نواقص موجود برطرف
می‌گردد.

info@jamejamdaily.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها