مسلمانان : در برنامه بامدادی امروز، بررسی وضعیت مسلمانان هند ، آداب و رسوم و نوع برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری در ایام محرم با حضور مسوول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو بررسی می شود.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۳

فقه و زندگی : مسائل مستحدثه در فقه شیعه ساعت 8:45 با حضور کارشناسی دکتر حکمت نیا و حجت الاسلام والمسلمین علیدوست بررسی می شود.
اخبار جهان اسلام : ساعت 16در این برنامه اخبار مربوط به مسلمانان و جهان اسلام پخش می شود.
برنامه های رادیو معارف قم روی موج FM.1701 پخش می شود.

رادیو ایران

صدای جمهور: این برنامه با بخشهای متنوعی چون : فالگیر (بررسی فرهنگ حاکم بر فالگیری) ، شایعه پرداز (شایعه های عجیب و غریب) ، آقای نق (به همه چیز نق می زند شخصیت آقای نق) ، گره گش (بیان کاستی و کم گذاشتن) ، دختربچه مسافر (بررسی توانمندی های زنان) ، گزارش تب امروز و... به سردبیری زهرا سیاحتی ساعت 17 پخش می شود.
چشم انداز: گفتگو با صاحبان شرکتهای سازنده لوازم صنعتی ، نفت و گاز و پتروشیمی موضوع مورد بحث این برنامه است که ساعت 19 می توانید شنونده این برنامه باشید. گفتگو با دلخوش (نماینده شورای اسلامی) درخصوص سند چشم انداز توسعه کشور و بحث کارشناسی مهندس سوری و مشیری از صنعت نفت دیگر بخشهای این برنامه است. برنامه های رادیو ایران روی موج FM.93 /9 پخش می شود.

رادیو فرهنگ

جامعه ایران : این برنامه صبحگاهی امروز ساعت 7صبح به بررسی وضعیت بهداشت و درمان با حضور دکتر امینی و دکتر فاضلی در کشور می پردازد.
راز شکوفایی : این برنامه قسمت دوم معرفی 2 مخترع جوان ، مرجان فاتحی و محدثه عرب یراقی که 6 اختراع متفاوت را به اتفاق هم به ثبت رسانده اند، می پردازد. ساعت 19:30 شنونده این برنامه باشید. از اختراعات این دو جوان شامل : ترازوی هیروکید، ساعت دیجیتالی ، ابزار میکرومتری ، زمان سنج ، اسکاج و...
روایت شب : قسمت دوم متن محمدابراهیم نواب تهرانی درخصوص زندگی و نحوه شهادت امام حسین (ع) و یارانش به روایت بهروز رضوی ساعت 22 پخش می شود. برنامه های رادیو فرهنگ را روی موج FM .106/7 بشنوید.

رادیو ورزش

گزارش ورزشی : امروز ساعت 16 ، پخش مستقیم مسابقات والیبال لیگ برتر کشور، از سری مسابقات هفته ششم بین 2 تیم سایپا و تربیت بدنی پخش می شود.
گزارش ورزشی : پخش مستقیم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس موضوع این برنامه است که ساعت 19:30 بین 2 تیم آرسنال و منچستریونایتد پخش می شود.
گزارش ورزشی : پخش مستقیم مسابقات فوتبال باشگاه های ایتالیا در این برنامه بین 2 تیم لاتزیو ، آث.میلان ساعت 23 برگزار می شود که به طور زنده از رادیو ورزش بشنوید. برنامه های رادیو ورزش روی موج FM.102/5 پخش می شود.

رادیو سلامت

فراسو: بررسی ارزش غذایی حبوبات ، موضوع این برنامه است که با حضور دکتر کیمیاگر (متخصص تغذیه) ساعت 8:15 پخش می شود.
صدای مشاور: خانم دکتر بیات (فوق تخصص روماتولوژی) ساعت 10:40 به بحث و بررسی درخصوص معضل رماتیسم مفصلی می پردازد.
با قاصدان سلامت : در این برنامه یکی از مراکز بهداشتی و پزشکی معرفی می شود ، دکتر رامین مظفری (متخصص اطفال و مدیر مرکز مطالعات رشد و سلامت کودک) کارشناس این برنامه است که ساعت 12:30 می توانید از رادیو سلامت بشنوید.
گفتگوی عصرانه : ادامه بحث عوامل موثر بر سلامت و توانبخشی امروز با حضور دکتر حبیب الله مسعودی فرید (رئیس کل دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی) ساعت 16:40 پخش می شود. از ساعت 8 صبح تا 18 برنامه های رادیو سلامت روی موج FM.103/9پخش می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها