همین اول کاری دست‌تان را بگیرم و بیاورم پشت صحنه. شما که غریبه نیستید قرار باشد بایستید آن طرف و ما هی برایتان روایت کنیم. اصلا خودتان صاحب اختیارید دیگر. قدم‌رنجه کرده و تشریف بیاورید این طرف می‌بینید که گروه فرهنگی چه روز خسته‌ای دارد. آن‌وقت می‌توانید نگارنده را هم چپ چپ نگاه کنید که بی‌انصاف خودت خسته‌ای، می‌گویی کل گروه خسته است!
کد خبر: ۱۲۳۲۹۵۲

حالا شاید من هم متنبه شدم و پذیرفتم اما باور بفرمایید این ظهرهای پاییزی یک جور عجیبی است. ساعت 12 ظهر است اما آسمان حال و هوایی به خودش گرفته که فکر می‌کنی 4 بعدازظهر است و هی چیزی توی سرت به این فکر می‌کند که آخ اگر می‌شد الان فقط یک ربع چرت بزنی... بعد از اعلام این فکرهای شوم، شما هم می‌توانید این‌بار یک نگاه نیمه عصبانی بیندازید که مگر محل کار جای خواب است؟! بله. حق با شماست. بفرمایید منزل خودم برایتان روایت می‌کنم اتفاقات پشت صحنه را. صابر محمدی که مفصل ناهارش را خورده هم از همکاری که این روزها سخت رژیم گرفته و مدام با غم خاصی میوه و سبزیجات سق می‌زند، شماره تلفن می‌گیرد. ساناز قنبری نیامده. آذر مهاجر آن طرف تحریریه مشغول کار است و دبیر گروه هم دارد با کلی انرژی گزارش می‌نویسد. دیگر برویم سراغ سوژه‌های امروزمان...
روز گذشته رهبر انقلاب حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رفته بودند دانشگاه امام‌حسین(ع) و بیانات مهمی داشته‌اند که گروه سیاسی حتما درباره‌اش می‌نویسد. محمدصادق علیزاده، دبیر گروه‌مان در میان صحبت‌های ایشان چشم دوخته به پوستری که پشت سر ایشان نصب شده بود، بعد هم رفته سراغ پوسترهایی که از سال 92 تا امسال در این سخنرانی‌ها حضور داشته را کلی کارشناسانه و نشانه‌شناسانه تحلیل کرده و برایتان در همین صفحه 9 منتشرش کرده‌ایم.
در صفحه 10 پرداخته‌ایم به اتفاقی مهم که قرار است امشب برای معماری ایران در سطح جهان بیفتد. جایزه AMP قرار است در موزه‌ای در اسپانیا به یک معمار ایرانی تعلق بگیرد. ما از جزئیات این ماجرا نوشته‌ایم.
کیکاووس زیاری که چند روزی طی هفته در صفحه 12 برایتان از سینمای جهان می‌نویسد، امروز آمده صفحه 10 تا از اظهارنظرهای تازه رابرت دنیرو درباره ترامپ بنویسد. او گزارش جالبی راجع به تمام آنچه دنیرو به عنوان یک بازیگر سرشناس هالیوودی درباره رئیس‌جمهور آمریکا مطرح کرده، نوشته است.
در صفحه 12 امروز هم رفته‌ایم سراغ پشت صحنه سریال «خواب‌زده» ساخته سیروس مقدم. طبق اخبار اعلام شده مهدی جعفری، طراح صحنه این کار بر اثر سانحه آتش‌سوزی در گذشته است. در مطلبی به کارهای این طراح صحنه پرداخته و با همکارانش گفت‌وگو کرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها