حتی سوغاتی نداریم

برخلاف جمعه ساکت گروه فرهنگی، شنبه‌ای داشتیم پرهیاهو. از ماجرای این‌که یکی از اعضای گروه مطالب دیگری را در اینستاگرام لایک نمی‌کرد گرفته تا شیطنت‌های عضو سابق گروه فرهنگی (میم. الف کاشانی) برای ایجاد شکاف و تفرقه میان اعضای گروه. البته نامبرده راه به جایی نبرد و مجبور شد خیلی زود به میز کار خود بازگردد! اعضای گروه هم بالاخره به شادی و خنده ماجرا را تمام کردند و شخص نام نبرده یادش ماند که از این به بعد پست‌های همکارانش را لایک کند.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۶۹

نکته دیگری که دانستنش ضروری است را هم بگویم. همان آقای میم. صاد. عین که گوشی خریده بود و شیرینی هم نداد، حالا از سفر شیراز برگشته دست خالی! این اتفاق ضایعه‌ای به گروه وارد کرد که نگویم برایتان... البته یکی از اعضا (همان کسی که از لایک نکردن یکی از افراد نام نبرده ناراحت بود) به شخص سوغات نیاورنده که مدام پیگیر اخبار نظامی و جنگی جهان است، گفت مگر شما شیراز هم می‌روید؟ فکر کردم فقط عراق، سوریه، لبنان و همین جنوب ایران خودمان می‌روید سفر! و سوغات نیاورنده مات و متحیر کلی جواب‌های آمیخته به شوخی به طرف ایشان و ما که می‌خندیدیم پرتاب نمود. در هر صورت به سهم خودم ممنونم از این همکار خاص و عزیزمان. حالا که این همه شرح ماوقع نوشتم، فکر کرده‌اید گزارش نداریم؟ نخیر آقا. داریم، کلی هم گزارش خوب و درست و حسابی. برویم که برایتان بگویم.
خب... همین اول کاری لو بدهم اسم سوغات نیاورنده را! محمدصادق علیزاده رفته بود یک شب شعر عاشورایی در شیراز و گزارش نوشته برایتان چه گزارشی. در همین صفحه می‌توانید گزارش دبیر گروه‌مان را که محاسن بسیار دارد و معایبش به پیچاندن سوغات و شیرینی و این موارد محدود می‌شود را بخوانید.
آدم‌هایی که می‌زنند به مسیر و می‌روند پیاده‌روی اربعین، حتما آدم‌های خاصی هستند. امروز در صفحه 10 رفته‌ایم سراغ این موضوع و تحلیلی جامعه‌شناسانه درباره‌شان ارائه کرده‌ایم. صفحه هم از نظر محتوا جذاب است و هم در فرم چشم‌نواز. آدم از یک صفحه خوب دیگر چه می‌تواند بخواهد؟
سال دوم دانشکده هم تازه‌ترین فیلم رسول صدرعاملی است که در صفحه 11 امروز مورد تحلیل و نقد قرار گرفته است. بخوانید و ببینید صدر عاملی در این فیلم چه کرده و چگونه اثری را ارائه کرده است. این فیلم به‌تازگی اکران شده و این هفته، دومین هفته‌ای است که روی پرده سینماهاست.
و اما صفحه 12 و کیکاووس‌خان زیاری با اتفاقات روز سینمای جهان. از ژوکر گرفته تا هیجان‌های ماتریکسی و بازگشت دایناسورها-سینمای هند هم مثل همیشه در صفحه حضور دارد. بروید به این صفحه که خبرهای همکارمان حسابی تازه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها