کد خبر: ۱۲۳۲۷۵۳

# قارچ_دانشگاه
راد از تهران:
رشد قــارچ‌گونه دانشگاه و مراکز آموزشی کشور بدون پشتوانه در بازار کار، باعث تحصیلات عالی نیروی انسانی شده است و نتیجه آن، تن ندادن این افراد به هر کاری شده است و توقع پشت‌میزنشینی با حقوق بسیار بالا را دارند.

# زمان_مترو
رزاقی از تهران:
انتظار می‌رود با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش مسافران در مترو، زمان‌بندی حرکت قطارها کاهش یابد.

# آرامش_شهروند
اکبری از تبریز:
خالی کردن نخاله‌های ساختمانی و سروصدای زیاد در خیابان ارتش روبه‌روی اداره پست شهر تبریز باعث سلب آسایش شهروندان این محله شده است.

# مبارکه_اصفهان
ایرانپور از اصفهان:
شهرستان مبارکه اصفهان با وجود جمعیت 150هزار نفری فقط یک مرکز توزیع و فروش نشریات دارد و با توجه به استقبال مردم، خیلی زود نشریات آن به اتمام می‌رسد.

# اتوبوس_ارم سبز
علیزاده از تهران:
فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌های شهرک شهید باقری به متروی ارم سبز بسیار زیاد است و با این اوصاف شهروندان مجبور به استفاده از خودروی شخصی هستند.

# قطار _خراب
جمعی از شهروندان:
قطار ساعت 8و20 دقیقه 17 مهر در ایستگاه شهید مفتح خراب شد. جالب است قطاری که سیستم تهویه، در‌ها و چراغ‌های روشنایی‌اش خراب است، چرا وارد ریل مسافری شده؟ متاسفانه به‌خاطر تاخیر فراوان مسافران دقایق بسیار زیادی را در ایستگاه‌های بعد و قبل شهید مفتح منتظر ماندند.

جوابیه

در پی درج پیام مردمی مندرج در روز شنبه مورخ 13/07/98 در ستون حق با شماست با عنوان «مترو - اقدسیه» روابط عمومی مترو با ارسال نمابری اعلام کرد: ایستگاه اقدسیه جزو ایستگاه‌های عبوری خط 3 متروی تهران به شمار می‌آید که در صورت تامین منابع مالی طبق برنامه زمان‌بندی شده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و برای استفاده عموم شهروندان آماده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها