در مجله موسیقایی«ماهور» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و با اجرای مازیار عصری که امشب ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود، محمد حشمتی به عنوان مهمان حضور دارد .
کد خبر: ۱۲۳۲۵۳۱

به گزارش جام‌جم، همچنین در برنامه «گ مثل گپ» به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای بهرام ابراهیمی با محوریت سینما پنجشنبه و جمعه ساعت 20 از رادیو نمایش پخش می‌شود که گفت‌وگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و این هفته افشین هاشمی مهمان این برنامه است.
«جادوی سیاه» به تهیه‌کنندگی ریحانه یزدان‌دوست و با اجرای فاطمه نیرومند و امیر محمد صمصامی و به نویسندگی مهدی خانی‌پور، جمعه ساعت 21 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
«آن سوی نمایش» به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با اجرای فرزام رنجبر، جمعه‌ها ساعت22 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
مسابقه سرگرمی و فکاهی «چهارباغ» به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی‌زاده و با اجرای امیر زنده‌دلان پنجشنبه و جمعه ساعت 17 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
«به وقت مسابقه» به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و با اجرای سینا نیکوکار وکارشناسی بهرام ابراهیمی و بهناز بستان‌دوست، پنجشنبه و جمعه ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.
«آوا نما» به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده، جمعه ساعت 11 و 15 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می‌رود .
«من و صحنه» به تهیه‌کنندگی رویا ولی‌زاده، چهارشنبه ساعت 22 و 45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
«روزگار تئاتر» به تهیه‌کنندگی مهدی شیبانی‌زاده و کارشناسی امیرحسن ندایی و رامتین شهبازی چهارشنبه ساعت 21 روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. «زورق خیال» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذر‌نیا و با اجرای ایوب آقاخانی جمعه ساعت 6 و 15 دقیقه داستان‌های جذاب ایران و جهان را روایت می‌کند.
«یک نمایش، یک تجربه» به تهیه‌کنندگی: محمد اسماعیل‌پور و اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی اساتید دانشگاه، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 12 و 30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.
گفتنی است رادیو نمایش علاوه‌بر برنامه‌های متنوع در پایان هفته، نمایش‌های گوناگون و متنوعی را نیز در ساعات مختلف به روی آنتن خواهد برد.علاقه‌مندان می‌توانند شنونده برنامه‌های رادیو نمایش بر روی موج اف‌ام ردیف 5/107 مگاهرتز باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها