کاش این یک قطعه شکلاتی را که چند روز پیش از یکی از دوستان و همکاران گروه گرفته بودم، تناول می‌کردم که حالا درست روی پایه‌های صفحه نمایشگر رایانه مدام به من چشمک نزند. می‌دانید قضیه از چه قرار است؟ رژیم مستبد لاغری و بحث کلیشه‌ای کاهش وزن! آن‌موقع که بی‌محابا می‌خوردیم و می‌نوشیدیم، اصلا فکر این پاییز و زمستانمان نبود و حالا قرار است در مدت کوتاهی و برای کاری، آن کوه یا شاید هم تپه‌های چربی را آب کنیم. امیدوارم همتی حاصل شود و این کار برای من و هر شخص محترمی که قصد لاغری و دست‌کم کاهش وزن و دست‌کم کوچک کردن شکم دارد، نتیجه‌بخش باشد. الهی آمین.
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱۶

محمدصادق علیزاده، دبیر گروه فرهنگی هم نیست که کمی حواسمان را از این حال و هوای نزار و گرسنگی فرساینده کم کند. او در ساعت 14 و به گفته خودش به قصد افزایش مهارت! گروه و روزنامه را ترک کرد و دست‌کم تا جمعه (روز کاری بعدی روزنامه‌نگاران) ما را با انبوهی از خاطرات ریز و درشت تنها گذاشت. باوجود این‌که این دوری سخت بود و دست و دلمان در غیاب صادق‌جان، به کار نمی‌رفت اما نهایت تلاشمان را کردیم که شرمنده شما نباشیم.
در همین صفحه پیش رو که در دستان مبارک شما قرار دارد، همکاران رفته‌اند سراغ دیوارنگاره‌های میدان ولیعصر (عج) با موضوع اربعین و آن را تحلیل کرده‌اند. دیوارنگاره‌ها با موضوعات مختلف و به شرط طراحی و اجرای درست، نقش مهمی در زیباسازی شهری دارند.
صفحه بعدی هم حال و هوایی مرتبط با اربعین و ایام عزاداری دارد؛ هرسال در این روزها و دهه اول محرم و بعد هم اربعین، حتما بیش از همیشه واژه موکب را می‌شنوید و اگر هم زائر باشید، گذرتان به آنها می‌افتد، همان ایستگاه‌های خدمات‌رسانی زائران برای اسکان و پذیرایی. این موکب‌ها معمولا بیشتر در مرزهای غربی ایران هستند، اما نباید از موکب‌های شرق کشور هم غافل شویم. همکارمان آذر مهاجر سراغ علیرضا محبی، یک فعال فرهنگی و پخش‌کننده کتاب رفته و درباره موکب‌های شرق ایران با او گفت‌وگو کرده است.
همکار دیگرمان ساناز قنبری هم در صفحه سینما سراغ حسین مهری، بازیگر نقش عباس زریباف در فیلم ماجرای نیمروز؛ رد خون ساخته محمدحسین مهدویان رفته و با او گفت‌وگوی ویژه‌ای کرده است که ماحصل آن در صفحه 11 پیش روی شماست.
کیکاووس‌خان زیاری هم در صفحه سینمای جهان پی حاشیه اخیر هالیوود را گرفته؛ ماجرا از این قرار است که چند روز پیش مارتین اسکورسیزی، کارگردان بزرگ سینما که فیلم مرد ایرلندی او مدتی است در سینماها اکران شده، مخالفت خود را با ساخت اکشن‌های ابرقهرمانانه هالیوودی اعلام کرده و گفته این فیلم‌ها سینما نیست و دست‌کم آثار خوش ساختی است که به بازی‌های رایانه‌ای شباهت دارد.
مطلب تمام شد و باز چشممان افتاد به آن قطعه شکلات اولیه!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها