این بار رسانه تلویزیون به دنبال «آقای ریپلی مستعد» است و قصد دارد این داستان را به یک مجموعه تلویزیونی تبدیل کند. اقتباس تازه را استیو زالیان برای قاب کوچک آماده می‌کند.
کد خبر: ۱۲۳۲۴۹۷

او فیلمنامه‌اش را براساس داستان پرفروش پاتریشی‌ا‌های اسمیت می‌نویسد. شبکه کابلی شوتایم تهیه‌کننده و خالق این مجموعه تلویزیونی است.
زالیان گفته فیلمنامه او تفاوت‌هایی با نسخه سینمایی موفق سال 1999 خواهد داشت. در این نسخه رابین ویلیامز، مت دیمون و بن افلک بازی داشتند. فیلمنامه اقتباسی افلک و دیمون موفق به دریافت جایزه اسکار در رشته بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. داستان درباره جوانی به نام ریپلی است که برای رسیدن به موفقیت، دست به کارهای خلاف قانون می‌زند.
در نسخه تلویزیونی قرار است نقش ریپلی را اندرو اسکات بازی کند. او قبل از این در فیلم‌های «آینه سیاه» و «اسپکتر» بازی داشته است. اپیزود اول مجموعه را خود زالیان کارگردانی خواهد کرد. هنوز معلوم نیست کارگردان هفت قسمت بعدی مجموعه چه کسی یا کسانی خواهد بود. داستان مجموعه در دهه 60 میلادی اتفاق می‌افتد و ماجراهای مردی را دنبال می‌کند که به استخدام یک ثروتمند درمی‌آید تا پسر جوانش را از ایتالیا به نیویورک برساند. زمان پخش مجموعه هنوز مشخص
نیست./ اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها