معرفی برنامه‌های طنز شبکه‌های مختلف رادیو

پاییز طناز رادیو

شبکه‌های مختلف رادیو بعد از ماه صفر برنامه‌های طنزی را برای شنوندگان خود در نظر دارند. از این رو معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های طنز خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۷۵

به گزارش جام‌جم، برنامه‌های صبح جمعه با شما، کوی نشاط از رادیو ایران، خط آزاد، توپ، چوب‌خط از رادیو جوان و عصر صبا، صبح صبا از رادیو صبا و این برنامه قابل پخش نیست از رادیو تهران به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در پاییز سال جاری معرفی شده‌اند.
«صبح جمعه با شما» که از قدیمی‌ترین برنامه های طنز رادیویی رسانه ملی در ساختار ترکیبی- نمایشی محسوب می‌شود و جزو برنامه‌های پرمخاطب این شبکه است، ماهیت آن، نقد و طنزهای اجتماعی همراه با ایجاد لحظات شاد و مفرح برای مخاطب است. عوامل برنامه ترکیبی از چهره‌های شاخص، قدیمی و جوان هستند. در رویکرد تعاملی جدید برنامه، چهره‌های طنز استان‌ها به برنامه افزوده شده‌اند. هنوز هم بسیاری از شنوندگان نام زنده یاد منوچهز نوذری را با این برنامه گره زده‌اند.
این برنامه با ساختار «ترکیبی-نمایشی» با موضوع تفریح و سرگرمی جمعه‌ها ساعت 9:30 صبح به تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان و گویندگی نسیم رفیعی و ابوالفضل آقاخانی پخش می‌شود.
شوخی با ورزش در «توپ»
«توپ» برنامه طنز ورزشی است که با اتفاقات و اخبار ورزشی شوخی می‌کند. مشارکت مخاطب با طرح پرسش در برنامه شکل می‌گیرد و برنامه با مجموعه‌ای از برنامک‌ها که با توجه به اتفاقات هفته ساخته شده تولید و پخش می‌شود.
شوخی با اتفاقات و حاشیه‌های ورزشی ایران و جهان در قالب‌های مختلف مثل اخبار، آگهی بازرگانی، کارشناسی، شعر، برنامک‌های موسیقی محور، گزارش ورزشی و نمایش کوتاه با مایه طنز به مخاطبان ارائه می‌شود. این برنامه در ساختار «ترکیبی-نمایشی» پنجشنبه و جمعه‌ها به طور زنده از ساعت 17 به تهیه‌کنندگی حامد مرادیان و گویندگی اشکان صادقی پخش می‌شود.
این برنامه در ساختار «ترکیبی-نمایشی» شنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت 14 به تهیه‌کنندگی منصوره توحیدلو و گویندگی حسن اسماعیل‌پور پخش می‌شود.
این برنامه قابل پخش نیست!
«این برنامه قابل پخش نیست» با هدف نقد درست، محترمانه، مودبانه و موثر سیاسی و اجتماعی در فضایی خیالی، معایب رفتار‌های مدیران را به زبان طنز و گاهی کمدی بیان می‌کند.
بالا بردن ظرفیت نقدپذیری میان مدیران و مسؤولان، شوخی با رویدادهای سیاسی و اجتماعی با هدف رشد و اصلاح، از اهداف اصلی برنامه است.
این برنامه در ساختار «ترکیبی-نمایشی» با موضوع فرهنگی-تاریخی - ادبی شنبه‌ها ساعت17 و 5 دقیقه و پنجشنبه ساعت: 17 و 30 دقیقه به تهیه‌کنندگی نیما نعمتی‌زاده و گویندگی وحید رونقی پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها