مردم بیشتر از آن‌که جذب محتوای سریال‌های ماهواره‌ای شوند، جذب رنگ و لعاب این سریال‌ها می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۳۲۲۶۴

رنگ‌آمیزی تصاویر و استفاده راحت از تمام بازیگران و نداشتن دغدغه در ممیزی در تصویرپردازی چهره بازیگران باعث شده مخاطب به آن سمت برود و کافی است تلویزیون خودمان از نظر بصری، کمی ملون‌تر و جذاب‌تر پیش برود تا مخاطب را به سمت خود بکشاند.
خیال‌تان راحت؛ اغلب سریال‌های ترک داستان جذابی ندارند و اتفاقا در داستان‌پردازی ما خیلی جلوتریم ولی از لحاظ رنگ‌آمیزی و لوکیشن، حداکثر استفاده را می‌برند.
مخاطبان به بهانه سرگرم شدن سراغ سریال‌های ترک می‌روند در حالی که این سرگرمی را می‌توانند در شنیدن موسیقی و کتاب خواندن و حتی به رادیو گوش دادن جست‌وجو کنند.
باور کنید در رادیو آنقدر برنامه‌های خوب و متنوع و درست و حسابی داریم که حد ندارد ولی متاسفانه تبلیغ درستی برایشان نمی‌شود و بسیاری از مخاطبان از تولید آنها خبر ندارند. به عنوان یک فعال رادیو می‌گویم اگر از طریق تلویزیون یا فضای مجازی بتوانیم برای محتواهای رادیویی تبلیغ کنیم یقینا مخاطبان بیشتری به سمت رادیو می‌آیند.
ما گنجینه‌ای غنی در رادیو داریم و شبکه‌های مختلف که هر کدام از آنها می‌تواند مورد توجه یک گروه از مخاطبان واقع شود ولی کمتر پیش آمده که به معرفی درست این گنجینه بپردازیم در حالی که در همه جای دنیا یک پروسه جلب مخاطب، تولید است و پروسه بعدی، معرفی درست محصول.
در کنار معرفی محتواهای رادیویی یقینا باید بر تولید محصولات خوب و ماندگار تلویزیونی هم بودجه گذاشته شود. اگر بودجه خوب و نظارت مناسب باشد، یقینا سریال‌های خوب و ماندگاری خواهیم داشت.

نازنین مهیمنی

گوینده و مجری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها