فکرش را بکنید! مشغول گرفتن مصاحبه هستید و حسابی با مصاحبه شونده دور برداشته‌اید و مصاحبه‌شونده هم حسابی به حرف زدن افتاده و دارد بدون توقف و با سرعت زیادی سخن می‌گوید و گپ و گفت گرم شده که... که یکهو برق می‌رود!
کد خبر: ۱۲۳۱۹۰۸

رفتن برق همان و به باد رفتن فایل صوتی مصاحبه و خوابیدن سرور و قطع شبکه و منهدم شدن اینترنت و به باد رفتن بود و نبودهایی که تایپ کرده‌اید و ذخیره نشدن فایل‌های تایپ شده هم همان! خب باید به عرض‌تان برسانم مساله‌ای که به محضرتان عرض شد، نه یک موفقیت فرضی برای تمرین پدافند غیرعامل، بلکه یک موقعیت کاملا واقعی بود که روز گذشته بر تحریریه عارض شد و آه از نهاد مشتی خبرنگار زحمتکش و عرق بر جبین بر‌آورد. حال در چنین شرایطی تصورش را بکنید که مهندس دوست‌داشتنی فنی ما هم در تحریریه در حال قدم زدن و امیدوار کردن دوستان است که اصلا نترسید و ما همه با هم هستیم و مشکلی پیش نیامده و این صحبت‌ها! خب ما هم به زیبایی درک کردیم که چه اتفاقی می‌افتد که یک انسان تصمیم می‌گیرد خودش را با مغز از طبقه سوم به پایین پرت کند و سر به خیابان و در ادامه هم به بیابان نهد... .
دوست عزیز مهندس هم فی‌الحال مجددا حضور پیدا کرده و نوید می‌دهد که سیستم‌ها وصل شده. این جلسات صبح یکشنبه هم داستانی شده برای خودش. هفته پیش عرض کردیم که مجموعه، یک وکیل کاردرست حقوقی را دعوت کرده و یکشنبه‌ها در روزنامه حاضر می‌شود و دبیران و جمعی از خبرنگارانی که روی سوژه‌های ملتهب قدم می‌زنند را دعوت می‌کنند تا پای صحبت‌های خانم وکیل بنشینیم تا شکایت و شکایت‌کشی کمتر روی دست روزنامه بگذاریم. حضور این دوستان هم در این جلسه اجباری است. بماند که این جلسه برای خودش درس عبرتی است و... بگذریم آقا، بگذریم!
و اما بعد... بعد از چند روز بالاخره نوبت آن رسید تا درباره طرح جدیدی که در شبکه نمایش خانگی قرار به ساخت است، حرف بزنیم. واقعیتش را بخواهید ما نخ این سریال را گرفتیم و به مسائل و تحلیل‌های جالبی رسیدیم. اگر می‌خواهید بدانید پس پرده اتفاقات اخیر شبکه نمایش خانگی و بعضی VODهای داخلی چه اتفاقاتی برای فرهنگ خواهد افتاد این مطلب را از دست ندهید. می‌دانید که ما بی‌خودی برای صفحات‌مان بازار گرمی نمی‌کنیم. خلاصه که از ما گفتن بود. مشروح این گزارش مبسوط و مشروح را می‌‍‌توانید در صفحه 11 بخوانید.
در همین صفحه هم زینب مرتضایی‌فرد گزارشی رفته درباره تحلیل وضعیت موسیقی. مرتضایی‌فرد این‌بار آلبوم‌های پرفروش شش ماه اول 98 را گذاشته زیر ذره‌بین و درباره آنها حرف زده و به تحلیل‌های جالبی رسیده. همین‌قدر بگوییم که برخلاف تصوری که از بازار قمر در عقرب و هیجان‌های لحظه‌ای موسیقی داریم، اما با گذشتن از این هیجانات کاذب ظاهرا انتخاب مردم همان آثار و خوانندگان مقبول همیشگی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها