اینتر به‌دنبال حفظ صدرنشینی، یووه به فکر رسیدن به صدر

نبرد گلادیاتورها

دیدار یوونتوس و اینتر در فوتبال ایتالیا آن‌قدر مهم و حساس است که عنوان دربی ایتالیا را یدک می‌کشد، اما طی سال‌های اخیر یووه یکه‌تاز فوتبال این کشور، دیگر بازیش آن حساسیت و هیجان را ندارد. یووه که قهرمان هشت دوره متوالی گذشته در سری A است، در این سال‌ها کار سختی مقابل اینتری‌ها نداشته و در ده بازی گذشته توانسته نیمی از آن را پیروز شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۶۹

اما از ابتدای این فصل که آنتونیو کونته هدایت اینتر را به‌عهده گرفت، اوضاع نراتزوری کلا عوض شد. این تیم گرچه در لیگ قهرمانان از دو بازی خود فقط یک امتیاز به‌دست آورده، اما در سری A هر شش بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و به تنهایی در صدر است. حالا با این اوضاع و احوال این تیم امشب در ورزشگاه خانگی خود از یوونتوسی میزبانی می‌کند که با 16 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بازی امشب در جوزپه مئاتزا را می‌توان تقابل مربیان چلسی نیز دانست. کونته بعد از دو فصل حضور در جمع آبی‌های لندن از این تیم جدا شد و جای خود را به مائوریسیو ساری داد که او هم یک سال بیشتر در لندن دوام نیاورد.
کسب 18 امتیاز حداکثری از شش بازی ابتدایی فصل موجب شده تا طرفداران اینتر به آینده تیم‌شان در این فصل امیدوار باشند. اینتری‌ها گرچه در بازی‌های این فصل خود توانسته‌اند میلان و لاتزیو را شکست دهند، اما به‌خوبی می‌دانند که رویارویی با یوونتوس مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌شان در نیم‌فصل به حساب می‌آید. اینتر بعد از تساوی در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان به مصاف میلان رفت و توانست در دربی این شهر پیروز باشد. حالا هواداران این تیم امیدوارند بعد از شکست مقابل بارسا در هفته دوم، باز هم بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست آورده و مقابل یووه به برتری برسند.
در این میان، مارچلو لیپی، مربی‌ای که سابقه حضور روی نیمکت هر دوی این تیم‌ها را دارد چند روز پیش گفت در بازی یکشنبه‌شب، خط میانی هر دو تیم برنده یا بازنده را مشخص می‌کند. کونته در این شش هفته به‌خوبی توانسته از استفانو سنسی، مارسلو بروزوویچ و بارلا در خط هافبک تیمش استفاده کند. حال باید دید که آیا این سه نفر می‌توانند مقابل هافبک‌هایی همچون پیانیچ، دیبالا و کوادرادو موفق باشند یا نه.
اینتری‌ها امیدوارند که برای بازی امشب روملو لوکاکو شرایط بازی کردن را داشته باشد. این مهاجم بلژیکی تا اینجای فصل توانسته برای نراتزوری سه گل در شش بازی انجام داده بزند. در طرف مقابل، که در نبود بازیکنانی همچون دانیلو دی شیلیو کار سختی مقابل مهاجمان اینتر دارد. در واقع غیبت همین بازیکنان موجب شده تا یووه سیستم خود را از 3 ـ 3 ـ 4 ابتدای فصل به 2 ـ 4 ـ 4 تغییر دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها