از قدیم رسم بوده که برنامه‌های رادیویی شنیده شود، اما چند سالی است برنامه‌سازان رادیو با بهره بردن از فناوری برخی برنامه‌های رادیویی را تصویری کرده‌اند. ماجرا از این قرار است که دوربین در استودیو گذاشته می‌شود و همزمان با پخش زنده، تصویری هم ضبط و بعد در سایت شبکه بارگذاری می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۱۸

حالا برنامه‌سازان برنامه ایستگاه 98رادیو اقتصاد هم تصمیم گرفته‌اند این برنامه به صورت تصویری و زنده از سایت رادیو اقتصاد و نرم‌افزار ایران صدا پخش شود. به گفته لیلا امید یگانه، تهیه‌کننده برنامه، ایستگاه 98 یک برنامه کاملا تعاملی است که با استفاده از نظرات شنوندگان به صورت تلفنی و پیامکی به مدیریت اقتصاد خانواده می‌پردازد. اختلافات مالی، دخل و خرج، هزینه‌های ضروری یا غیرضروری، پس‌انداز و ... از جمله مواردی است که در این برنامه به چالش کشیده می‌شود .
به گفته وی یکی از بخش‌های جذاب این برنامه ایستگاه نمایشی است و در این بخش با استفاده از شخصیت‌های طنز به زوایای مختلف موضوع برنامه پرداخته می‌شود. در این برنامه مخاطبان درباره موضوع برنامه نظرات مثبت یا منفی خود را اعلام کرده و حتی نسبت به نظرات یکدیگر هم اظهارنظر می‌کنند. یکی دیگر از بخش‌های این برنامه، راه‌بلد است که در آخرین بخش برنامه پخش می‌شود و با حضور کارشناس برنامه، راهکارهای رفع مشکلات مالی و اقتصادی ارائه می‌شود. برنامه ایستگاه 98 به تهیه‌کنندگی لیلا امید یگانه و فرزانه صادقیان، صورت زنده و مستقیم از ساعت 9 تا 10 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها