پسر جوان برای ازدواج با دختر خاله‌اش، شوهر او را کشت

جنایت، پایان خیانت دختر خاله

رفت و آمدش به خانه دختر خاله‌اش باعث شد به او علاقه‌مند شود. هر بار که به آنجا می‌رفت، دختر خاله از کتک‌های شوهرش می‌گفت و همین درد دل‌ها باعث شد رابطه آنها بعد از سه سال سرانجامی جز جنایت نداشته باشد. در پشت صحنه یک جنایت این هفته سراغ پسر جوان رفتیم و او از رابطه پنهانی‌اش با دختر خاله و قتل شوهر او گفت.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۴۷

رئیس پلیس آگاهی استان البرز هم پرونده را تشریح کرد و یک جرم‌شناس به تحلیل ریشه‌های وقوع این جنایت پرداخت.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده به خبرنگار جام‌جم گفت: نخستین برگ در این پرونده شامگاه 26 تیر امسال و به دنبال گزارش قتل مردی در منطقه کلاک در دستور کار پلیس قرار گرفت. در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مرد 30 ساله هنگام ورود به خانه‌اش از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست داده است. در ادامه بازپرس جنایی کرج در محل قتل حاضر شد و دستور تحقیقات برای شناسایی قاتل را صادر کرد. بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد قاتل صورت خود را با کلاه پوشانده بود و با یک قبضه اسلحه شکاری قتل را انجام داده است.
وی ادامه داد:همسر مقتول نخستین فردی بود که در این پرونده مورد تحقیق قرار گرفت. او در جریان تحقیقات گفت: شوهرم از محل کار به خانه آمد و بعد از کمی استراحت برای خرید نان بیرون رفت. حدود نیم ساعت بعد صدای داد و فریاد از داخل کوچه شنیدم و وقتی به مقابل در آمد با جسد غرق در خون شوهرم رو‌به‌رو شدم.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری همسر مقتول گفت: پس از تحقیقات مقدماتی متوجه تناقض‌گویی‌های همسر مقتول شده و با بررسی تیم اداره اطلاعات جنایی دریافتیم که او با پسر خاله‌اش ارتباط پنهانی دارد. با افشای این موضوع زن جوان بازداشت شد و تحقیقات روی پسر خاله او متمرکز شد. ردیابی‌های ما نشان می‌داد او بعد از قتل به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته است. تجسس‌ها برای دستگیری او ادامه داشت تا این‌که بعد از دو روز وقتی برای پیگیری پرونده به اداره آگاهی آمده بود، دستگیر شد.
متهم وقتی با دلایل پلیسی رو‌به‌رو شد، به قتل شوهر دختر خاله‌اش اعتراف کرد و مدعی شد قصد داشت بعد از قتل با دختر خاله‌اش ازدواج کند.
سرهنگ نادربیگی خاطر نشان کرد: در این پرونده متاسفانه یک رابطه خلاف عرف و چارچوب باعث شد، علاقه‌ای کاذب بین دو متهم به وجود بیاید. درد دل‌های متهم زن درباره کتک خوردن از سوی شوهرش باعث ترغیب پسر جوان به انتقام می‌شود. او تصور می‌کرد بعد از قتل می‌تواند به راحتی با دختر خاله‌اش ازدواج کند. کارآگاهان از همان لحظات اولیه بعد از تیراندازی در محل حاضر شدند و به خاطر حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند. در کمترین زمان ممکن متهم به قتل شناسایی و در کمتر از 72 ساعت دستگیر شد.
قاضی جلیل پیران، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی کرج بعد از تحقیق از دو متهم برای آنها قرار قانونی صادر کرد تا متهم اصلی صحنه جنایت را بازسازی کند.

محمد غمخوار

گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها