حکم مجازات عاملان قتل در زندان فشافویه که علیرضا شیرمحمدعلی را با 30 ضربه تیزی کشته بودند در دیوان‌عالی کشور تائید شد.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۹۵

به گزارش خبرنگار جام‌جم، قربانی این جنایت علیرضا شیرمحمدعلی 21ساله بود که ۲۴ تیر ۱۳۹۷ بازداشت و به اتهام توهین به مقدسات، توهین به مسؤولان رده‌بالای نظام و تبلیغ علیه نظام از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، به هشت سال زندان محکوم شد.
بیستم خرداد امسال، دو زندانی که به اتهام قتل در زندان بودند یکباره به وی حمله کردند و با30 ضربه تیزی و سرامیک شکسته وی را کشتند.
پیکر خونین علیرضا بلافاصله از سوی ماموران زندان به بهداری منتقل شد، اما وی به خاطر شدت خونریزی جان سپرد. دو قاتل در اعترافات اولیه گفتند بدون خصومت قبلی به علیرضا حمله کردند و او را کشتند تا بار دیگر به زندان رجایی شهر منتقل شوند.
متهم ردیف اول که پیش از این سابقه دو قتل را در پرونده اش داشت، گفت: در زندان رجایی شهر می‌توانستیم کلاهبرداری کنیم، اما در اینجا این کار سخت بود. به همین خاطر تصمیم به قتل گرفتیم تا به رجایی شهر برگردیم.
پرونده این جنایت به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود. متهمان 29 تیر ماه به صورت غیر علنی محاکمه شدند.
قضات دادگاه پس از سه ساعت رسیدگی، متهم ردیف اول را به قصاص و همدستش را به حبس محکوم کردند که این حکم دیروز در دیوان عالی کشور مهر تائید خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها