دزد مسلح در برابر مقاومت مالباختگان به آنها شلیک می‌کرد

پول می‌دهی یا می‌میری؟

دزد خشن وقتی با مقاومت طعمه‌هایش روبه‌رو می‌شد، به آنها شلیک می‌کرد. اتفاقی که باعث شد یکی از قربانیان تا یک قدمی مرگ پیش برود.
کد خبر: ۱۲۳۰۶۲۰

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه 28 مرداد امسال و به دنبال گزارش تیراندازی در خیابان ملاصدرا در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل تیراندازی متوجه شدند، مردی در کنار خودرویش از ناحیه سینه هدف شلیک قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.
همسر این مرد که شاهد ماجرا بوده به ماموران گفت: من و همسرم در حال پیاده شدن از خودروی سوزوکی بودیم که ناگهان مردی حدود 30 ساله با تهدید سلاح گرم کیف دستی‌ام را کشید، ولی همسرم به سرعت کیف را داخل خودرو انداخت و مانع سرقت کیف شد. سارق از این کار همسرم عصبانی شد و یک تیر به سینه همسرم شلیک کرد و با یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکی رنگ از محل گریخت.
تحقیقات برای دستگیری سارق مسلح آغاز شده بود که پس از دو ساعت سرقت مسلحانه مشابهی به پلیس گزارش شد. کارآگاهان راهی محل سرقت شدند که زن جوانی در شکایتی مشابه گفت: در حال پیاده شدن از خودروام بودم که ناگهان مرد جوانی به سمتم حمله ور شد و با سلاح کمری که در دست داشت قصد داشت کیف‌دستی‌ام را سرقت کند. کمی مقاومت کردم ولی سارق یک تیر هوایی شیلک کرد و کیفم را بدون هیچ گونه مقاومتی به وی دادم . داخل کیفم 15 میلیون تومان پول بود.
مشخصات خودروی سارق در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری 126 تهرانپارس خودروی پژو را در اتوبان باقری شناسایی و به تعقیب او پرداختند که سارق مسلح پس از برخورد خودرو با گاردریل بزرگراه پیاده فرار کرد.
در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح کلت کشف شد. کارآگاهان با بررسی ارکان خودرو مالک آن به نام رامین 31ساله را شناسایی و در آخرین روزهای شهریور او را در گلشهر کرج دستگیر کردند.متهم در بازجویی‌ها گفت: سلاح را در یکی از شهرهای غربی کشور خریدم و حدود پنج ماه است به همین شیوه از رهگذران سرقت و زورگیری می‌کنم و تاکنون مرتکب 30 فقره سرقت از رهگذران شده‌ام. با پول‌های سرقتی موادمخدر می‌خریدم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: تاکنون پنج مالباخته که به این شیوه از آنها زورگیری شده، با مراجعه به پلیس متهم را شناسایی کرده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها